سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

سفر کردی که از یادم بری، اما ریدی!

اینکه کسی رو داشته باشی، اینکه بره سفر، اینکه چپه بشی تو خودت، اینکه از دلتنگی کف کنی، اینکه به اف بری، اینکه انتظار بکشی، اینکه برگرده، اینکه بری برای خوشامد، فرودگاه یا هر خراب شده دیگه ای …

از این لذت بالاتر هست که ما ازش محرومیم ؟؟؟؟

8 پاسخ به “سفر کردی که از یادم بری، اما ریدی!

  1. مهتاب اکتبر 15, 2010 در 11:55 ق.ظ.

    سلام.
    وبلاگ متفاوتی دارید.
    نوشته های متفاوت…
    تاپیک های متفاوت…
    خوب می نویسید .
    موفق باشید.

  2. تئودورا اکتبر 19, 2010 در 10:54 ق.ظ.

    از این لذت بالاتر!!!
    فکر که می کنم می بینم آره یه چندتایی بالاتر هست..
    با هم برید سفر( دیگه او پروسه به اف رفتن رو هم نداره)
    شما برید سفر( هم خوش گذشته , هم تو فرودگاه وقتی اومد استقبالت همون مراسم خوش آیند رو داری)
    اصلا سفر نرید( خب چه کاریه, همینجوری دور هم هستیم بیشتر هم خوش می گذره)
    دیگه فکر کنم گزینه ای نموند🙂

    • سراب ساز سودا ستیز اکتبر 19, 2010 در 11:07 ق.ظ.

      میدونی چی به ذهنم رسید وقتی دیدم این رو گفتی؟ تصور کن من یه پیکان جوانان درب و داغون و قراضه و مزخرف و منهدم دارم که همیشه خرابه و باید نصف مسیر اون رو هول بدم و خلاصه در مجموعه باسن بنده رو جر وا جر کرده ! حالا که بخوام شرایط ایده آل رو برای خودم تصور کنم میگم : لذت از این بالاتر که یه پیکان جوانان داشته باشی مجبور نباشی هولش بدی و خراب نشه!!! این رو می خوام بگم که وقتی ذهن کوچیک بشه و فشار زیاد بشه، هیچوقت بنز تو ذهن آدم نمیاد!! حالا وقتی تو میگی اصلا همسفر باشیم … آره!!!! واقعا همسفر بودن لذتش بیشتره!! اما تو ذهن کوچک من تصویر نشد!!!

  3. Ali farmani اکتبر 21, 2010 در 5:33 ق.ظ.

    سلام من از خودم یه سوال پرسیدم امشب که چرا من این همه وبلاگ چرت و پرت که بقول یکی نگاه کردن بهشون مثه شاشیدن تو یه خیابونه خلوته رو می خونم ولی یه وبلاگ به این خوبی رو که بقول خودم نگاه کردن بهش ادم و درگیر می کنه و لذت می بره و نخوندم …خب از این به بعد هروز می خونمت

  4. Ali farmani اکتبر 21, 2010 در 5:40 ق.ظ.

    گفتم از دیده چو دورش سازم بی گمان زود تر از دل برود/ لیک ترسم که بدوزد نظر از روی توام…حافظا
    اون سفر کرد اینجای من باید بسوزه بقول شیرازیا ریده بودی بعض ای بود والا با ای نوناشون

پاسخی بگذارید

