سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

جون بکّن، می خوام درک ت کنم

حالم بده. خسته شدم. تنهام. از کارم راضی نیست. پول ندارم. تو خونه همش دعوام میشه. نگران آینده هستم. هیچ چیزی سر جاش نیست. با همه مشکل دارم. بسکه پشت میز نشستم کمرم درد گرفته. اینقدر کتاب نخونم و فیلم ندیدم که احساس بی فرهنگی می کنم. سیگار هم که پشت سیگار. نفسم دیگه در نمیاد. پدر و مادرم هم که واسه خودشونن، اصلا منو نمی فهمن. با این وضع تورم و این درآمد تخمی هم که نمیشه مستقل شد. خسته شدم دیگه. خسته شدم.
این حرفها رو ول کن. بگو مشکلت چیه ؟؟؟
(احتمالا بعد از یک مکث چند لحظه ای) مشکل اینه که با یه گوساله ای مثل تو دارم صحبت می کنم، الاغ !!!!

7 پاسخ به “جون بکّن، می خوام درک ت کنم

  1. queentheodora اکتبر 20, 2010 در 1:22 ق.ظ.

    آهان بذار من بهت بگم
    یه عده آدم هستند که نمی تونی باهاشون درد و دل کنی (گوش غر شنیدن ندارن)
    اینجور آدمها راحت زندگی می کنند
    خوش شانس هستند چون مثبت اندیشن
    باهاشون به آدم خوش می گذره
    ولی خب!!! وقتی غر داری برو پیش یه شخص دیگه

    • سراب ساز سودا ستیز اکتبر 20, 2010 در 10:10 ق.ظ.

      یه آدمهایی هم هستن که اصولا تنها بودن / پول نداشتن / ناراضی از کار / مشکل با والدین / درد جسمی / خستگی روحی و هزارتا کوفت و مرض دیگه رو یه چیز کاملا طبیعی و همگانی میدونن. در نتیجه اگه کسی از این چیزها گله کنه از نظر اونها داره شرح واضحات میده!!!

  2. بهزاد مهدی پور اکتبر 20, 2010 در 12:14 ب.ظ.

    مشکل در مخاطبه. باید با یکی دیگه هم صحبت بشی.

  3. salma اکتبر 20, 2010 در 2:50 ب.ظ.

    تمام زندگی یک تهوعه.اونقدر توی حالت تهوع موندیم که دیگه پذیرفتیم هیچ بالا آوردنی در کار نیست.همش همینه!

  4. نيكا اکتبر 21, 2010 در 1:20 ق.ظ.

    اينا ديگه عادي شده واسه همه!
    يعني اين مشكلات و همه دارن
    حالا اگه مشكل ديگه يي داري بگو!!!!!!!!!!

  5. alifarmani اکتبر 24, 2010 در 2:02 ق.ظ.

    شادی احمقانه ی این جماعت بیکار حال ادم و بد می کنه و من یه مشکل بیشتر از شما دارم اونم اینه که سربازم می دونی یعنی چی؟ گله هات و همین جا بگو حداقل ما ها همو درک می کنیم

    • سراب ساز سودا ستیز اکتبر 24, 2010 در 8:35 ق.ظ.

      البته این سربازی نعمتیه که چند سال پیش تا دسته بر من فرو رفته !! و خیلی از مشکلاتی که الان توی زندگیم دارم از همین خدمت مقدسه. نمی خواد برادر من. تو به اندازه خودت بدبختی توی اون خدمت لعنتی داری.

پاسخی بگذارید

