سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

My Only Friend, THE END

از صبح یکی از دوستان آنلاین است. هر از گاهی پیغامی برای هم می فرستیم و چیزی می گوییم و گپی می زنیم. بعد از کمی، می گوید کار دارد و باید برود، و می رود. چند دقیقه بعد جلوی اسمش Music: The End حک می شود. از همین مدلها که وقتی چیزی گوش می دهی مسنجر همه جا جار می زند.

چند ساعتی گذشته و هنوز The End آنجاست. او را تجسم می کنم. نشسته در اتاقش. موهای ژولیده، مشکی، بلند، تاپ کم رنگ با شلوارک پر رنگ. نشسته آنجا. همانجا. The End دارد از صبح پخش می شود. مگر چندتا The End داریم؟ معلوم است که The Doors گوش می دهد. چند ساعت. همین یک آهنگ. همین The End.

گفت کار دارد. او را تجسم می کنم که The End گوش می دهد چند ساعت. او را تجسم می کنم به دیوار خیره شده است. آخر مگر می شود چند ساعت به The End گوش داد و کار کرد؟ مگر می شود اصلا این را بشنوی و بتوانی کاری کنی؟ مگر می شود تو این را بشنوی و خیره و مات و گنگ نشوی؟

گفت کار دارد. او را تجسم می کنم: کار داشت. می خواست برود و به بدبختیهایش خیره شود.

5 پاسخ به “My Only Friend, THE END

  1. queentheodora اکتبر 20, 2010 در 8:24 ب.ظ.

    یاد دوران نوجوانیم افتادم
    آن روزها که دلداده پسر همسایه بودم, تنها از طریق سایه چراغ اتاق او را تجسم می کردم
    آروز می کردم ای کاش زنبوری بودم, تا نامحسوس می تونستم او را ببینم!!!
    حالا این تجسم کردن شما من رو به اون دوران دوووور برد 🙂
    الان فکر می کنم این همه پرنده و حشره حالا چرا آرزوی زنبور :‌))))

  2. Ali farmani اکتبر 21, 2010 در 5:20 ق.ظ.

    jکسی هم هست که مارو تجسم کنه؟ معمولآ ادما فقط یه نفر و تجسم میکنن که اون یه نفرم یا دوسش داره یا دوسش داره …

  3. L اکتبر 22, 2010 در 12:55 ب.ظ.

    و آن دختر منم… THE END. : )

پاسخی بگذارید

