سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

ببین چقدر درازه!

– بیا می خوام برات قصه بگم.
+ این قصه سر دراز دارد؟
– نه اتفاقا» . سرش خیلی هم کوتاهه. فقط یک کم پنها داره.
+ خب پس. زودتر پهنش کن، الان میام.
– کجا پهنش کنم؟
+ همون گوشه رو زمین.
– ولی من عادت دارم پشت میز بشینم.
+ خب منم عادت دارم زیر میز بخوابم. حالا که چی؟
– هیچی. برو زیر میز. دیر شد، بجنب.
+ آخه خوابم نمیاد الان.
– خوابت نمیاد؟ می خوای برات یه قصه بگم؟
+ من که گفتم این قصه سر دراز دارد!!

3 پاسخ به “ببین چقدر درازه!

  1. alifarmani اکتبر 24, 2010 در 3:59 ب.ظ.

    اخ !از این قصه های سر دراز …

  2. queentheodora اکتبر 24, 2010 در 9:34 ب.ظ.

    چی شد؟!؟
    نفهمیدم من!! کی می خواست برا کی قصه بگه؟؟
    سر کی دراز بود؟؟

  3. نسیم اکتبر 25, 2010 در 2:09 ق.ظ.

    یه دوره ای هی می گفتم طرف مشکل ِ دیالوگ مونولگی بودن داره، هی بقیه می گفتن هان؟ بعد بلد نبودم یه مثال دارست بزنم که بفهمنن از این به بعد مثال خواستن ازم می دم این پست رو بخونن

پاسخی بگذارید

