سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

دو نقطه ها برای تو، ستاره ها برای من

– خسته شدم دیگه.
+ از کی؟ از من؟
– نه. دلم گرفته فقط.
+ از چی؟ از من؟
– نه دختر. فقط دیگه چیزی راضیم نمی کنه.
+ نکنه تکراری شدم برات؟ این همه بغل؟ این همه بوس؟ همش تکراری شد برات؟
– بابا به تو چی کار دارم؟ زندگی من قاطی شده همه چیش. هیچی سر جاش نیست.
+ یعنی باید من کجا باشم که الان نیستم؟ باید چیکار کنم؟
– ای بابا. می گم منظورم تو نیستی. من… من فقط… من فقط احساس تنهایی می کنم.
+ خوبه دیگه. منم که اصلا آدم نیستم. کلا من و همه چیز رو بردی زیر سئوال.
– اذیت نکن دختر. من اصلا منظورم تو نیستی. این چه حرفیه میزنی آخه؟
+ دوستم نداری دیگه. فهمیدم اینو. میگم یه مدته لحنت یه طوری شده. بوس فرستادنت هم مثل سابق نیست.
– فکر کنم بهتره بیخیال این بحث بشیم. گه خوردم اصلا. ول کن.
+ آره بهتره بیخیال بشیم. من هم الان باید برم دیگه. دوست پسرم میاد دنبالم بریم سینما، شام هم بیرونیم. حالا شب اگه بودی دوباره چت می کنیم ببینم چته!! فعلا!

5 پاسخ به “دو نقطه ها برای تو، ستاره ها برای من

  1. nasim اکتبر 25, 2010 در 9:06 ب.ظ.

    فعلن! هه. خوب ِ که دوره ی ِ ربط و ضبط اشه از هر کسی ممکنه این چرک ها بیرون بزنه حتا اگر طرف مرض دافیسم هم نداشته باشه و حتا برای خودش یه پا دافویسم هم باشه!

  2. navat اکتبر 27, 2010 در 9:50 ب.ظ.

    ta bresam be do khatte akhar hamash migoftam eeeee ki?key? sohbataye mano record karde ?! vali do khatte akhar kolli khandidam:)) bahal bud! faghat alan daram az khodam miporsam az payin budane e’etmade be nafse ma dokhtarast ke darja amadeyim vase pazireshe hameye taghsiravo gonahhaye aalam ya az sheddate khod-tahvilimun ke sari hame chio be khodemun migirim?!:-?
    be har haaaaal! in teme gheyre momken budane enteghale mafhumo bargharar kardane ertebat at dar ghalbe donyaye etrebatat az soojhehaye ghabele ta’ammole!

    • سراب ساز سودا ستیز اکتبر 28, 2010 در 10:27 ق.ظ.

      اینکه از دیدگاه پسرها، مقصر تمام مسائل و ناکامی ها (حالا نه همشون! بیشترشون!) دختر باشن همونقدر طبیعیه که برعکسش هم صادقه. برای همین ارتباطی به اعتماد به نفس نداره. قاعدتا شما انتظار دارین که وقتی نوشتهء یه پسر رو میخونین آخرش کاسه کوزه ها سر شما شکسته بشه !

  3. navat اکتبر 28, 2010 در 2:18 ب.ظ.

    manam manzuram be didgahe nevisande nadasht ke be nazar mirese pesare:) manzuram aksolamale dokhtare bud! are ta haddi tabieeye ke pesara moshkelo tu dokhtara v belaks dokhtara moshkela ro dar pesara bebinan! vali nokteye jaleb ine ke dokhtara nesbat be pesara este’dade bishtari daran vase gardan gereftane moshkelato taghsirha! unha alave bar inke khodeshuno az kheyli jahat ma’lool midunan , ellato maraz ro ham dar khodeshun jostejoo mikonan! man in matn ro vase chan ta az dokhtara, tarjihan unayi ke shabihe khodam nabudan ya doro vare khodam, khundam! natijeye ghaleb in bud ke aksaran ta ghabl az residan be 2 khatte payani ba dokhtare hamzadpendariye shadid dashtan! hanuz forsat nakardan matnetuno dastkari konam bebinam age jaye dokhtaro pesaro ham avaz konam natije yeksane ya na! be har hal in ghesmate ghazye vase man jaleb bud!🙂

پاسخی بگذارید

