سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

ما یکی داریم، شما چند تا می خواین؟

– سلام، روز شما بخیر.
+ سلام. خواهش می کنم. امرتون رو بفرمایید.
– عرضی نیست. خدمت رسیدم سلامی عرض کنم.
+ اختیار دارین. خدمت از ماست.
– جدی میگین؟ شما چه خدماتی ارائه میدین؟
+ هر خدمتی که بخواین: بوس، بغل، نوازش، مهربونی، محبت، صفا، صمیمیت… البته بستگی داره که کدوم رو بخواین.
– اجازه بدین یه کم فکر کنم … ممم … یه پکیج کلی ندارین؟
+ بله بله، برای شما حتما داریم. فقط یه کم گرونه ها!
– جدی؟ چند مثلا؟
+ ما در ازای پکیجی که میدیم یه پکیج می گیریم!!
– بنظرم منصفانه ست.
+ من خودم کیفیتش رو تضمین می کنم. خب، شما مشتری هستین؟ یه پکیج بیشتر نداریما! البته در کل همین یه پکیج رو درست کردیم.
– اینطور که شما میگین … خب من مشتریم. می خوامش!
+ میارم در اولین فرصت خدمتتون. ما خدمات در محل هم داریم. دلیوری! بوس و بغل رو در محل نصب می کنیم. در مورد محبت و صفا و صمیمیت هم خدمات پس از فروشمون دائمی و مادام العمره.
– خب پس. من منتظر هستم. کی تشریف میارین؟
+ قبلش تماس می گیریم باهاتون.
– دست شما هم درد نکنه. می بینمتون.
+ وقت بخیر… تا بعد.

8 پاسخ به “ما یکی داریم، شما چند تا می خواین؟

  1. مهندس پنگول جونی نوامبر 6, 2010 در 9:37 ق.ظ.

    ما واسه خودمون داریم.
    دستتون درد نکنه

    😉

  2. Shahab نوامبر 6, 2010 در 10:34 ق.ظ.

    آقا برای خدمت رسونی نیروی جدید نمی خواین؟! p-:

  3. Mehr نوامبر 6, 2010 در 1:46 ب.ظ.

    خیلی نباید دیر باشه این روز….

  4. خــآتون خــآموش نوامبر 6, 2010 در 3:33 ب.ظ.

    میشه ما هم مشتری بشیم ؟؟؟

  5. وروجک نوامبر 6, 2010 در 4:26 ب.ظ.

    اقا دیگه از این پکیجا نمیارین
    قول میدم مشتری شم

    • سراب ساز سودا ستیز نوامبر 6, 2010 در 10:16 ب.ظ.

      از این پیکیجها فقط یدونه داریم. اون هم ساختیم و حاضر و آماده گذاشتیم کنار. اما بنظر میاد اون مشتری که سفارشش داده بود، آدرس غلط بهم داده. یه کم گشتم تو همون اطراف، پیداش نکردم. منتظرم خودش تماس بگیره و بیاد دنبال بسته.
      پ.ن: البته فکر کنم الان بیشتر از بسته داره به صندوق فکر میکنه!!!

  6. alifarmani نوامبر 6, 2010 در 11:11 ب.ظ.

    کیفیت اتفاقی نیست…بشتابید بشتابید نه… نشتابید یه دونه بیشتر نیست که اونم براش زنبیل گذاشتن ..
    اقا این دستورالعمل با طرز تهیه ی پکیج و بزنید تو بلاگتون تا مردم یاد بگیرن و استفاده کنن…

  7. Shahab نوامبر 8, 2010 در 5:48 ب.ظ.

    یکی می گفت هر چیز تضمینی یا از روی جهالت تضمین شده یا از روی پدر سوختگی ! به هر حال هیچ چیز تضمین شده ای تو دنیا نداریم که به آدمیزاد مربوط بشه !

پاسخی بگذارید

