سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

می خوام برات چکه کنم

– ببینم، تو دیوونه ای؟
+ بله؟ جان؟ با منی؟
– آره با تو ام. تو دیوونه ای؟
+ الان داری اذیت میکنی یا جدی میپرسی؟
– نه به جان خودم. جدی می پرسم!
+ خداوکیلی! سر کارم نذاشتی؟
– نه به جان مادرم! فقط پرسیدم تو دیوونه ای؟
+ الان اصلا چی شد که این رو پرسیدی؟
– یهو به ذهنم رسید. خب می خوام بدونم دیگه.
+ یعنی خودت نمی دونی؟
– خب اگه می دونستم که وقت تو رو نمی گرفتم.
+ من الان روپوش سفید تنمه ؟؟؟؟
– نه!
+ خب دیوانه!!! روپوش سفید که تنم نیست، توی تیمارستان هم که هستم، خب دیوونه ام دیگه!!!!
– اونوقت پس من چی هستم؟
+ تو؟ سئوال داره؟ تو شیر آبخوری هستی!!!!!
– اگه من شیر آبخوریم، پس چطوری دارم باهات حرف میزنم دیوانه؟؟؟
+ خب دیوانه! اگه شیر آبخوری با من حرف نمی زد که من الان اینجا نبودم! می رفتم سر خونه زندگیم!!!
– خیلی خب حالا! گمشو آبت رو بخور برگرد تو اتاقت!!!

9 پاسخ به “می خوام برات چکه کنم

  1. عروسک سنگ صبور نوامبر 8, 2010 در 1:37 ب.ظ.

    چقدر این مکالمه شبیه مکالمه های منه!!!
    یعنی من دیوونه ام!!!

  2. queentheodora نوامبر 8, 2010 در 3:40 ب.ظ.

    هه هه هه
    یه تیزر تبلیغلتی بود زمانی که من نوجوون بودم
    فکر کنم تی بگ گلستان بود این مکالمه من رو یاد اون انداخت
    -سلام تو بالشی؟
    -نه من چای کیسه ای هستم!!
    :‌)))

  3. alifarmani نوامبر 8, 2010 در 4:01 ب.ظ.

    نذار بگم دی وانه ام…
    اعتراف می گیری دیگه؟
    هر کی این پست می خونه سریع فلش بک می زنه به …. بماند
    ممنون از این پست که دیگه خیالم راحت شد که من دیوانه امممممممممممم…و همین طور شما دوستان عزیز…

  4. Shahab نوامبر 8, 2010 در 5:37 ب.ظ.

    داستان فانتزی قشنگی بود🙂

  5. خــآتون خــآموش نوامبر 8, 2010 در 10:41 ب.ظ.

    خب من برم دنبال واشر درست حسابی برا این شیر که داره چکه میکنه …

  6. روزهاي روشن نوامبر 8, 2010 در 11:31 ب.ظ.

    شنيدي مي گن ديوانه چو ديوانه ببينيد و اين حرفا، يعني مقدمه چيني کردم که بگم يک کم اينجا تاريک مي شه لامپ روشن کنيد

  7. خــآتون خــآموش نوامبر 9, 2010 در 11:20 ق.ظ.

    ممنون که انجا راهم دریافتید عرضم به حضورتون نویسنده غرولندانه هم خودم هستم …

پاسخی بگذارید

