سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

دسته سازی 7

آدمها دو دسته اند:

1) آنهایی که غذا را بخاطر طعم و مزه و عطر و بو و رنگش می خورند.
2) آنهایی که غذا را بخاطر فواید و خواص و ویتامین و کوفت و زهرمارش می خورند.

از آنجایی که معمولا این دو دسته هیچ گونه همپوشانی مشخصی با یکدیگر ندارند، بعنوان نماینده افراد دسته اول از تمامی عزیزان دسته دوم تقاضامندم که دهن خود را موقع صرف غذا ببندند و اجازه دهند بدون عذاب وجدان و نگرانی و تشویش و دلهره و استرس و ترس از انواع بیماری و مرض و مرگ و انفجار، غذایمان را کوفت کنیم!!

10 پاسخ به “دسته سازی 7

  1. طناز نوامبر 11, 2010 در 1:06 ب.ظ.

    يه دسته سوم هم اضافه كن اونايي كه فقط براي اينكه زنده بمونن غذا مي خورن

    وااي در اين مورد هم اره دقيقآ !نتيجه گيري درستي بود واقعآ

  2. مهندس پنگول جونی نوامبر 11, 2010 در 3:48 ب.ظ.

    من جزء کدوم دسته هستم که غذا رو فقط به خاطر ضعف کردن می خورم؟

  3. خــآتون خــآموش نوامبر 11, 2010 در 9:55 ب.ظ.

    آخ اخ من از وقتی رفتم باشگاه این مرض رو انداختن به جونم هی واسه من میشینن میزان کالری تعیین میکنن که فلانقدر بخور این و اینقدر بخور اونو نخور …یعنی رسما اسم غذا که میاد من دچار استرس میشم وقتی هم میشینم سر سفره با عذاب غذا میخورم ..

  4. نوید نوامبر 16, 2010 در 1:37 ب.ظ.

    من جز هر دو دسته ام ولی موقع خوردن به دهان کسی نگاه نمیکنم!

پاسخی بگذارید

