سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

عوض می شوم، نه عوضی

… و از آن رو که اصولا ما به مخاطبین بسیار بسیار اهمیت می دهیم و خیلی مواقع می نویسیم که مخاطب داشته باشد و اگر نداشته باشد چه مرضی داریم که اینجا بنویسیم و بر می گردیم در دفترچه های خود می نویسیم… و البته از آنجایی که برای ما چشم و چال مخاطبین خیلی اهمیت دارد و اگر خدایی نکرده اتفاقی برای چشم و چال آنها بیوفتد خدا ما را نمی بخشد که هیچ، حتی خودمان هم خودمان را نمی بخشیم… و صد البته از آنجایی که دلمان کمی تنوع می خواهد و کمی هم می خواهد از آن حالت سیاه و کدر و فونت پرتقالی و ریز و نحیف فاصله بگیرد و وارد سپیدی شود و نشان دهد اصلا و ابدا عشق سیاهی و تیرگی نیستیم و تریپمان به این حرفها نمی خورد… و بخاطر توصیه و اوامر چند تن از دوستان که دستور فرمودند باید رنگ و رویمان را عوض کنیم و اگر خودمان با آن شکل و شمایل حال می کنیم اصولا بی جا می کنیم و لزوما نباید خودمان با شکلمان حال کنیم و دیگران باید چشم و چال راحتی داشته باشند و حتی مادر محترم را گواه قرار داده اند که البته ایشان تاج سر ما هستند و اوامرشان لازم الاجرا، که اگر اتفاقی برای چشم و چال فرزندشان بیوفتد یکی از آن نفرین کوچولوها کافی ست تا بنده آن یکی دستم را هم از دست بدهم… و در نهایت تمام اینها اینکه قالب وبلاگ را عوض کردیم.

… و این نکته باقی ست که شمایی که این مطلب را در گودر می خوانی، اصلا برایت هیچ فرقی ندارد و برای خودت راحت باش که تو اصلا نمی فهمی من الان دارم چه می گویم… باشد که همگان رستگار شویم.

18 پاسخ به “عوض می شوم، نه عوضی

  1. خــــــآتون خـــــــآموش نوامبر 24, 2010 در 3:07 ب.ظ.

    بسیار بسیار تشکر می کنیم انصافا لطف فرمودید بخصوص در حق ما عینکی ها قربان …هر کار می کنید با قالب بکنید فقط آن دوتا لنگ را از ان بلا برندارید که بسیار بسیار جالب هستند و ما کلی خوشمان می آید از ان دو عدد کتانی …
    موفق و موید باشید…

    راستی دستتون بهتر شد؟؟ اصلا چی شده که اینجوری شد ؟!

    • سراب ساز سودا ستیز نوامبر 25, 2010 در 12:20 ق.ظ.

      خاتون جان، لطف شما متعالی، بابت ابراز محبتتون به پا و آل استار بنده هم کمال تشکر رو دارم. دستم هم طی یک سانحه فضایی در فوتبال رخ داد. اصولا آدمی که توی عمرش هیچ ورزش به جز اسنوکر انجام نداده، فوتبال هم که بازی میکنه یه تیکه از بدنش رو جا میذاره !!!

  2. queentheodora نوامبر 24, 2010 در 4:53 ب.ظ.

    ما الان بسیار بسیار خوشحال هستیم و در پوست خود نمی گنجیم که شما همچین آدمی بودید و ما خبر نداشتیم
    (تا حدودی خبر داشتیم, بماند)
    ببخشید که دست خالی اومدیم منزل نو
    مبارک باشه, روزگارتون به همین روشنی باشه :‌)

  3. ليدا نوامبر 24, 2010 در 7:03 ب.ظ.

    منزل نو مبارك.به سلامتي.كلا تنوع چيز خوبيه.فقط بابا چرا انقدر يه دفعه.اول فكر كردم ادرسو اشتباه اومدم.يه چيز ديگه اين منزل نو خوشكله اما قبلي قشنگتر بود.در هر صورت ما واسه خودتون ميايم نه واسه خونتون و كلا وب باحالي داري و در هر دو قالب خوبه.

    • سراب ساز سودا ستیز نوامبر 25, 2010 در 12:24 ق.ظ.

      نخوندی مگه دوستان توی پست قبلی گفتن دستت بشکنه که چشممون رو ترکوندی ؟؟؟ خب من دستم شکست، اما چشم مردم رو بیخیال شدم که راحت تر چشم بزنن. من هم خودم قبلی رو دوست داشتم.

      • ليدا نوامبر 27, 2010 در 1:07 ق.ظ.

        اي بابا.اين روزها تنها چيزي كه مهمه دل خود ادمه.اگه بخواي به دل مردم راه بياي كه واي……………………………..
        پس تو هم مثل من كه به تازگي ياد گرفتم واسه دل خودم زندگي كنم واسه دل خودت زندگي كن و وبت رو هر جور خودت دوست داري بساز.اخه چشم مردم در هر صورت هست چه باهاشون راه بياي چه نياي.

  4. روزهای روشن نوامبر 24, 2010 در 9:38 ب.ظ.

    خوب شد من اول بايد مي رفتم گوگل ريدر مي خوندم چي نوشتي بعد مي اومدم اينجا شيرين زبوني کنم.

    دستت چي شده آخي، من دلم نازکه اين طوري ميگي الان دلم مي گيره 😦

  5. طناز نوامبر 25, 2010 در 12:03 ق.ظ.

    مي خوام دچار تناقض شديدت بكنم و بگم كه اگه منم مخاطب فرض كني من اين قالب را اصلآ دوست ندارم!!!!
    قبلي خيلي خوب بود!
    تا حالا انقدر رك نبودم باهات فك كنم
    :))

  6. شهاب نوامبر 25, 2010 در 12:39 ق.ظ.

    قالب وبلاگ هر کس موقعی زیباست که با سلیقه ی خودش منطبق باشد (الله اکبر ، سلام علیکم! )

  7. فرناز نوامبر 26, 2010 در 12:41 ب.ظ.

    سلام
    اون قالب با وجود فونت پرتقالی و سیاهی صفحه اما بسیار دوست میداشتمش !
    اصل ماجرا خوندن نوشته های شماست …
    با اجازه لینکتون می کنم .

پاسخی بگذارید

