سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

بفرما سر میز

 

تاریخ را ما می سازیم، مزه اش را آیندگان می چشند.
همانطور که ما آشی را می خوریم که گذشتگان برایمان پخته اند.

 

19 پاسخ به “بفرما سر میز

  1. queentheodora نوامبر 25, 2010 در 12:11 ب.ظ.

    گذشتگان ما که گویا پوشک بچه سر دیگ آش عوض کرده اند!

  2. حسام نوامبر 25, 2010 در 1:26 ب.ظ.

    تاریخ را پیروزشدگان می نویسند/

  3. خــــــآتون خـــــــآموش نوامبر 25, 2010 در 1:36 ب.ظ.

    والا اینی که ما داریم می بینیم دیگه از اش و این حرفا گذشته قربان ..با توجه به عنوان باید بگم خیلی ممنون قبلا صرف شده🙂

  4. خود..........ارضایی نوامبر 25, 2010 در 1:48 ب.ظ.

    بله !!
    فکر نکنم گذشتگان اش خوبی واسه ما پخته باشن / چون همه مون یه جوری دل درد داریم ! حالا وای به حال اینده هایی که قراره اش شون رو یه مشت ادم مریض ِ اش نابلده دل درد دار بپزن !

  5. queentheodora نوامبر 25, 2010 در 10:16 ب.ظ.

    من آشپز خوبی هستم, بچه ها بیاین من یه بار براتون آش می پزم
    مزه بد این آش از دهنتون در بیاد
    ( دیدید بحث رو یهو منحرف می کنند ;)))

  6. میرزا آدم جان نوامبر 25, 2010 در 10:20 ب.ظ.

    والا ما آنچه می‌بینیم، «آش نخورده و دهن سوخته» است؛ حالا هرکس آن را پخته یا ریده یا چه می‌دانم هرچی.

  7. Juno نوامبر 25, 2010 در 10:36 ب.ظ.

    بدبختی اینه که آش ِ کشک ِ خاله هم هست و نمیشه گفت مرسی نمی خورم قبلا صرف شده و اینا.

  8. Juno نوامبر 25, 2010 در 10:40 ب.ظ.

    راستی، درباره پست قبلی می خواستم بگم که اینجا خونه ی شماست و جوری که شما دوست دارین باید باشه. به جان خودم من چشمام اونقدرام لطیف نیستن که به این راحتی ها کور شن، خیالتون راحت. مرسی واسه اینکه به نظر مخاطبین توجه کردین ولی اگه اون قالب قبلی رو دوست دارین من میگم برگردیم به همون قبلی.

  9. روزهای روشن نوامبر 25, 2010 در 10:40 ب.ظ.

    حالا نمي شه آشمون رو با يکي ديگه عوض کنيم، مثلا من بخوام سهم آش خودم رو بدم به يه آمريکايي بعد اون هم آش آمريکايش رو بده من

  10. Shahab نوامبر 26, 2010 در 5:21 ق.ظ.

    چه می شو گفت جز نأیید و افسوس

  11. فرناز نوامبر 26, 2010 در 12:42 ب.ظ.

    پس ما چی ؟
    فقط بازیگری این تاریخیم ؟

  12. نيكا نوامبر 28, 2010 در 12:31 ق.ظ.

    حالا اگه يكي آش دوست نداشته باشه چي ميشه؟

پاسخی بگذارید

