سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

بگذار لا به لای دروغهایت به خواب روم

– میدونی آخرین دروغی که بهت گفتم چی بود؟
+ نه.
– اینکه بهت گفتم دوستت دارم.
+ تو میدونی آخرین دروغی که من به تو گفتم چی بود؟
– نه.
+ اینکه پرسیدی»میدونی آخرین دروغی که بهت گفتم چی بود» و من گفتم: نه!

18 پاسخ به “بگذار لا به لای دروغهایت به خواب روم

  1. نيكا نوامبر 28, 2010 در 8:48 ب.ظ.

    آره خوب همه ي ما دروغگوهاي ماهري هستيم….

  2. ليدا نوامبر 28, 2010 در 9:06 ب.ظ.

    من خسته ام از تمامي دروغ ها و دروغگوها پس
    «هيچ وقت دروغ نگو اما حقيقت رو هم با صداي بلند نگو»

  3. alifarmani نوامبر 28, 2010 در 9:28 ب.ظ.

    همه چی دروغ …
    یه روز صب که از خواب بیدارشدم تصمیم گرفتم دروغ نگم اما تا شب با همه دعوام شد بعد از اون دیگه تصمیم نگرفتم
    دروغ خوبه دروغ بگید…دروغ گفتم دروغ بده دروغ نگید …بازم که دروغ گفتم!!!

  4. کوریون نوامبر 28, 2010 در 9:41 ب.ظ.

    داشتم فکر می کردم این یه مونولوگ عالی می تواند باشد ؛ و یک دیالوگ رئال!

    تصدقت

  5. خــآتون خــآموش نوامبر 28, 2010 در 10:48 ب.ظ.

    اصولا همه دروغ میگن مگر اینکه خلافش ثابت بشه …

  6. روزهای روشن نوامبر 29, 2010 در 12:27 ق.ظ.

    خوب همينه ديگه اين آقاهاي خوشتيپ اونقدر دروغ مي گن آدم نمي تونه به هيچ کي اعتماد کنه🙂

  7. نازنین نوامبر 29, 2010 در 9:29 ق.ظ.

    چقدر دروغ گفتینا!

  8. navat نوامبر 29, 2010 در 11:23 ق.ظ.

    دروغ گفتن هم به این راحتیا نیست! منظورم همیشه دروغ گفتنه! اینکه یه دروغگوی خوب باشیم! اینکه گردن بگیریم اگه با دروغ شروع کردیم باید تا آخرش دروغ بگیم و دروغ های خودمونو باور کنیم نه اینکه همین که اولین اعتراف صادقانه رو شنیدیم برگردیم و بگیم:
    تو میدونی آخرین دروغی که من به تو گفتم چی بود؟ اینکه پرسیدی”میدونی آخرین دروغی که بهت گفتم چی بود” و من گفتم: نه!
    این دروغ به درد نمی خوره! عاشقانه نیست! پس اگه نمی تونین تا آخرش دروغگو بمونید لطفاً هیچ وقت دروغ نگید!
    (این تخیل نداشته ی ما همیشه واسمون دردسرساز بوده! بچگی هام خوب دروغ می گفتم جوری که خودم هم باورم می شد. بابام یه قراری باهام گذاشت. گفت قبل از هر دروغ ببینم واقعاً ارزش داره که من دروغ بگم یا نه! از زندگی افتاده بودم!!!:( چون تو همون عوالم بچگیم هم دستم اومده بود که هیچی اونقدرا ارزش نداره! ولی هنوزم در به در چیزی یا کسی هستم که ارزششو داشته باشه که به خاطرش دروغ بگم، طوری که خودم هم باورم بشه! پس اگه از من می شنوید اگه یه وقت حس کردین یکی ارزششو داره دریغ نکنید ولی یادتون باشه تا آخرش باید دروغگو بمونید!)

    • سراب ساز سودا ستیز نوامبر 29, 2010 در 11:56 ق.ظ.

      حرفت درسته. اما وقتی رابطه ای به درجه ای میرسه که یکی اعتراف کنه به عشق جعلی و Fakeـی که تا حالا داشته دو حالت ممکنه پیش بیاد. یا طرف مقابل کف میکنه و باورش نمیشه و به فنا میره. یا اینکه طرف از قبل خودش این موضوع رو فهمیده بوده. حالت اول رو ول کن. اما حالت دوم دو حالت داره. یا طرف عکس العمل نشون میده، یا نمیده. حالت دوم رو ول کن. اما توی حالت اول، یا طرف خودش رو میزنه به تعجب و اعتراض و گلایه و بحث و جدل، و یا اینکه به زبون میاره که الاغ! من میدونستم! لازم نبود به زبون بیاری!

  9. navat نوامبر 29, 2010 در 1:45 ب.ظ.

    چون مطمئن نیستم هنوز هم مثل بچگی هام دروغگوی قابلی باشم چشم! ول می کنیم همه ی حالت ها را و ترجیح می دهیم اصلاً دروغ نگوییم! اما نمی دونم چرا بد تلخه این زندگی بدون توهم اینکه بالاخره یکی هست یه جایی که اگه صادق نیست حداقل ارزش صادق نبودن رو هم داره!

  10. نگار نوامبر 29, 2010 در 2:19 ب.ظ.

    چه مهربان بودی ای یار ، ای یگانه ترین یار
    چه مهربان بودی وقتی دروغ میگفتی

    وچقدر من به شنیدن دروغهایت عادت کرده ام

  11. فرناز دسامبر 1, 2010 در 6:34 ب.ظ.

    داشتم فکر می کردم که همه حرف من رو کوریون علیه السلام گفتند …
    دیالوگ دوست داشتنی میشه !

  12. پروانه کوچولو دسامبر 16, 2010 در 3:55 ب.ظ.

    من این پست رو دوست دارم بسییییییییییییییییییییییییاااااااااااررررررررررر

پاسخی بگذارید

