سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

When the water gets cold and freezes on the lake

Herman Dune

حالا کارهای زیادی می کنم که هرگز فکر نمی کردم تواناییش را داشته باشم،
مکانهای زیادی در دنیا ست که هیچوقت بدون تو به آنجا نخواهم رفت.
اما هم اکنون می خواهم در خانه بمانم
و نیازی به حمایت تو ندارم.
هم اکنون می خواهم تنها باشم
و می خواهم تو از من دور بمانی.

(Herman Düne)

 

13 پاسخ به “When the water gets cold and freezes on the lake

  1. تئودورا دسامبر 2, 2010 در 6:24 ب.ظ.

    گاهی دور بایست تا همیشه نزدیک بمانی

  2. طناز دسامبر 2, 2010 در 7:37 ب.ظ.

    خب چرا اين با روحيه آدم بازي مي كنه!!!
    پ.ن: كلآ قالب و هدرش خيلي خوب شد راضي ام ازت

  3. روزهای روشن دسامبر 2, 2010 در 9:46 ب.ظ.

    شايد، بعضي از لحظات درست به نظر مي رسه

  4. خــآتون خــآموش دسامبر 2, 2010 در 10:14 ب.ظ.

    این دقیقا همون چیزیه که منم میگم ..

    گاهی اگر به وبلاگ من هم سر بزنید بد نیست ..خوشال میشم ..والاه ..:)

  5. الی دسامبر 3, 2010 در 12:40 ق.ظ.

    نه هدر قبلیتو بیشتر خوشم میومد.بیلیو می!

  6. فرناز دسامبر 3, 2010 در 11:37 ق.ظ.

    دورر تر که می ایستی انگار من عاشق ترم …
    همان تکرار دوری دوستی ست !

  7. خــآتون خــآموش دسامبر 3, 2010 در 12:30 ب.ظ.

    اول اینکه قرار نیست همیشه همه چی همونجور باشه که هست …فرمت هم یکی از اونها …مثل همه لحظه هایی که فرمتشون برای ادم غریبه ..دوم اینکه منم وقتی وبت رو خوندم گفتم آآآآآآآآآ چه جالب ….آخر هم اینکه اختیار دارید قربان چوب کاری فرمودید..

  8. ليدا دسامبر 3, 2010 در 3:04 ب.ظ.

    منم تنهايي ميخوام.تنهايي ميخوام تا چيزهايي كه داره اذيتم ميكنه رو بريزم بيرون……………………………………

  9. Dashakol دسامبر 6, 2010 در 12:26 ب.ظ.

    چه جرأتی میخواد! آ…ی! اینکه بگی می خوام تنها باشم و تو نباشی و خودم باشم و تو نباشی و تنها باشم….

پاسخی بگذارید

