سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

از نوع راننده هاش

ما، به اونایی که وقتی توی ترافیک واستادی مثل یابو میندازن توی لاین مخالف و صاف و مستقیم میرن اون جلو و تازه چراغ و بوق هم میزنن و آخرش مسیر اون طرف رو می بندن و کاملا باعث میشن ترافیک از بیخ و بن گره بخوره و بعد میخوان راه بگیرن و برگردن بیان توی لاین درست و شاکی هم میشن که چرا ملت بهشون راه نمیدن، میگیم «گوسالهء مادر مُوجهِ عمه خطرناک ِ خواهر خنده دار ِ چاقال» … شما چی میگین؟

19 پاسخ به “از نوع راننده هاش

  1. میرزا آدم جان دسامبر 5, 2010 در 12:14 ب.ظ.

    بنده به شخصه یک چیزی می‌گویم که معمولاً نمی‌توانم بگویمش، یک چیزی که تمام معانی فوق (البته به جز گوساله) درش مستتر است؛

  2. الی دسامبر 5, 2010 در 12:15 ب.ظ.

    ما میگیم لعنت به ترافیک اصلا! سوتم نمیاد!

  3. مرثا دسامبر 5, 2010 در 12:26 ب.ظ.

    بزغاله عمه مُوجهِ خواهر خطرناک ِ مادر خنده دار ِ ا.ن

  4. شیر آب دسامبر 5, 2010 در 12:31 ب.ظ.

    من چون خیلی با نزاکتم…واصلا حرف بد بلد نیستم…با این جور شخصیت هایی اصلا حرف نمی زنم و صداشون نمی کنم.

  5. خــآتون خــآموش دسامبر 5, 2010 در 1:34 ب.ظ.

    مسلما چیزهای خوبی نمیگم …

  6. Juno دسامبر 5, 2010 در 1:35 ب.ظ.

    من میگم ای آدم بی تربیت ِ بی نزاکت و از این حرف ها (نپرس که این حرف ها می تونه شامل چه چیزایی باشه).

    انقدر خوشم میاد وبلاگت رو زود به زود آپدیت می کنی.

  7. navat دسامبر 5, 2010 در 5:38 ب.ظ.

    به قول روانشناسم این یکی از مشکلات منه که جاهایی که باید عصبانی شم الکی الکی ناراحت می شم از دست مردُم!:) ولی گمانم اگر یک وقتی همچین صحنه ای ببینم یاد این پست و حرف های شما بیفتم و بخندم:)) کار روانشناسم سخت تر شد:دی

    در ضمن امروز چند پست گذاشته ام که بگویم روزهایی که چند پست می گذارم خیلی هم بد نیستند و لازم نیست عذاب وجدان بگیرید برای خواستن چنین روزهایی(حالا بماند که از این پست ها تا آن پست ها..:دی به روی مبارک نمی آوریم و به خودمان می گوییم حله! کاری کرده ایم که نه سیخ بسوزد نه کباب:دی) در کل امروز بسیار شادمانیم برادر! شاد باشید!

  8. طناز دسامبر 5, 2010 در 5:59 ب.ظ.

    اينايي كه تو گفتي را كه صد در صد مي گيم!!!
    اما من يه روش ديگه هم دارم!
    مي رم كنارشون!بهشون راه نمي دم و مي گم: گوگولي فك كردي باقي احمق ان و تو فقط بلدي؟؟؟؟؟؟؟!!!
    استفاده كردم اين روش را اما جواب نمي ده !!!!!!!!!!

    • سراب ساز سودا ستیز دسامبر 5, 2010 در 11:47 ب.ظ.

      یه بار یکی از همین زرنگها اومد پشت سر من چپید به زور توی ترافیک. اینقدر نزدیک بود که تکون نمی تونست بخوره. منم عجله ای نداشتم. یه کم که گذشت از جام تکون نخوردم یارو کلی بوق و چراق زد. منم پیاده شدم کاپوت رو زدم بالا الکی شروع کردم به ور رفتن با ماشین. اون هم تو ترافیک نمیتونست دنده عقب بگیره همینطوری گیر کرده بود. فکر کنم دو سه دقیقه ای قشنگ علاف شد بعد سوار شدم رفتم کلی هم توی دلم خوشحال بودم و حال می کردم.
      پ.ن: دقت کردین من چقدر از مشکلات ماشینی رو با کاپوت بالا زدن حل می کنم ؟!!؟!؟؟

  9. queentheodora دسامبر 5, 2010 در 9:49 ب.ظ.

    امم
    این آدمها که معمولا سر راه من زیاد هم قرار میگیرند ( مار و پونه و این حرفها)
    تا به حال شانس آوردن که دم دست من یک شات گان نبوده, که اگه بود صد در صد به گلوله تو مغزشون خالی می کردم!!!!

    • سراب ساز سودا ستیز دسامبر 5, 2010 در 11:44 ب.ظ.

      حالا البته به این شدت هم که نه، مثلا یه طوری بهشون ساندیس مسموم تعارف کن بخورن از درون بترکن !

      • queentheodora دسامبر 6, 2010 در 9:21 ق.ظ.

        نه دلم می خواد ترکیدنشون رو با چشم خوردم در همون لحظه ببینم آخه!!
        خب چه کاریه!! نکنیم توروخدااااا نکنیم این کارو همه عجله دارند دیگه
        آخه این چه کار احمقانه ای
        الان حس کردم تو همین موقعیت قرار دارم یهو!!
        شات گان من کوووووش
        D :

  10. سنگ صبور دسامبر 6, 2010 در 1:59 ب.ظ.

    من مي گم اي بر پدرت!!

  11. يخمك دسامبر 6, 2010 در 5:33 ب.ظ.

    حالا در درجه ي اول بايد جيگر( حالا جيگرم نه يخده پايين ترش) رو داشته باشم تا بتونم چيزي بش بگم :-«

پاسخی بگذارید

