سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

I’ve Been Down, But I Don’t Know What it Means

من از دیروز تا امروز دویده ام، من از گذشته تا حال شاد بوده ام،
اما مفهومش را نمی دانم.

من از گذشته تا حال تلاش کرده ام، من از دیروز تا امروز جان کنده ام،
اما علتش را نمی فهمم.

من به سختی تلاش کرده ام تا به آرامش برسم،
من به سختی تلاش کرده ام تا خودم باشم،
اما مفهومش را نمی دانم.
اما علتش را نمی فهمم…

(Flunk)

 

9 پاسخ به “I’ve Been Down, But I Don’t Know What it Means

  1. navat دسامبر 18, 2010 در 10:29 ب.ظ.

    🙂
    حس می کنم باز خودت برگشته ای:) نه که پست های قبلی خودت نباشی نه! ولی این یکی بیشتر خودت بود! بیشتر شکل آن خودت بود که شاید اولین بار خواندمت:)

  2. شیر آب دسامبر 18, 2010 در 11:54 ب.ظ.

    دوست داشتم…
    برای یافتن معنی…حرکت باید کرد…

  3. alifarmani دسامبر 19, 2010 در 2:30 ق.ظ.

    من از دیروز تا امروز ندویده ام …
    اما مفهومش را میدانم
    من هیچ تلاشی نکرده ام
    اما مفهومش را میدانم،علتش را میدانم و میدانم که میدانی که من یک شیرازی ام و فرهنگ لغت هم ندارم…
    سراب ساز سودا ستیز جان قدری دلمان گرفته بود واندکی مزاح کردیم امیدوارم ناراحتی پیش نیاد
    بله، اما تلاش همچنان باقی ست تا رسیدن به انسانیتمان

  4. من دسامبر 19, 2010 در 2:06 ب.ظ.

    علتش این بوده که تو ندانی و نفهمی و به دویدنت و جان دادنت ادامه دهی

  5. tvkhc دسامبر 19, 2010 در 3:55 ب.ظ.

    سعی کردم نوشته رو تا حدودی اصلاح کنم ./
    ممنون از راهنمایی هاتون …

    دنیای عجیبی ست
    تو نمی فهمی ٬ نمی دانی ٬ نیستی …
    من می فهمم نبودنت را
    می دانم عشق نیست
    و
    هستم… » یاد این نوشته افتادم «

  6. خــــــآتون خـــــــآموش دسامبر 19, 2010 در 6:08 ب.ظ.

    منم ..اما بازم به همون کارها ادامه میدم ..

  7. نازنین دسامبر 20, 2010 در 3:21 ب.ظ.

    باز کاشکی به اون آرامش بشه رسید و معنیش رو نفهمید
    من که نمیرسم هر چقدرم جون میکنم انگار روز به روز از خودم و ارامشم دور میشم و اونم نمیفهمم

  8. الی دسامبر 26, 2010 در 11:28 ب.ظ.

    «من به سختی تلاش کرده ام تا خودم باشم،» اما انگار یه نفر دیگه ام.

پاسخی بگذارید

