سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

من خفنم، تو مو دار

–   بله آقا جان، کم بی خودی نیست که! همه حرف من اینه که ما مسئولیم. ما در برابر کوچکترین حرفی که میزنیم، کمترین رفتاری که انجام میدیم مسئولیم. ما فرق می کنیم با بقیه. نه برادر من، ما یه مسئولیتی روی دوشمونه، یه مسئولیتی روی دوشمون سنگینی میکنه که در برابر مردم و جامعه و این همه جوون جوابگوییم. کم چیزی نیست که عزیز من! خیلیها ممکنه بر اساس تفکر ما خط مشی ذهنیشون شکل بگیره یا حتی عوض بشه. ممکنه خیلی فعل و انفعالات توی مغزشون رخ بده. ما به عنوان رسانه، بله عزیز من، به عنوان یه رسانه میتونیم خیلی کارها بکنیم و خیلی جریانها رو ایجاد کنیم. ما مسئولیت خطرناکی به عهده داریم که فقط کافیه یه کم از مسیر و هدف منحرف بشیم، اونوقت بیا و درستش کن. ما مسئولیم!  یه ویرگول، یه نقطه، یه کلمه، یه خط، آقا سنگینه! … بله، ما وبلاگ نویسها خیلی جایگاه حساسی توی بطن جامعه، مخصوصا جامعهء مجازی داریم.
+  شما چند وقته  وبلاگ می نویسین؟
–   یه ماه. دقیق بخوام بگم، یک ماه و 4 روز!
+  اسم وبلاگتون چی هست؟
–   ((گوساله ای که ادرارش را روی علوفهءِ کره خر خستهء همسایه می چکاند))
+  میشه الان آخرین پستتون رو برای ما بخونین؟
–   بله خواهش میکنم… اجازه بدین… آهان ایناهاش… «حالم انه! می خوام بشینم این وسط برینم به هر چی که هست! این داف همسایه هم هی رد میشه کونش رو میکنه به ما، اما به ما نمیده! دلم میخواد به اون هم برینم! نه! اول انگشتش کنم بعد بهش برینم! کلا انم میاد هی اینروزها!»
+  …خب، حرف آخرتون؟
–   ما مسئولیت سنگینی داریم! ما باید دقت کنیم به قدمهایی که برمیداریم! ما میتونیم اصلاح رو از خودمون شروع کنیم و به راحتی با ابزاری که در اختیار داریم گسترشش بدیم! … ممنونم از فرصتی که به من دادین.

پ.ن1: هرکی بهش بر بخوره، شاپره نیشش میزنه!
پ.ن2: این پست مخاطب عام ندارد.
پ.ن3: این پست مخاطب خاص دارد.
پ.ن4: قاعدتا مخاطب خاص وقت ندارد این پست را ببیند.
پ.ن5: این پست پس از خواندن چند پست از یک وبلاگ کاملا مشخص نوشته شده است.
پ.ن6: بدم میاد پ.ن میذارم! این یعنی می ترسم که نتونسته باشم منظورم رو برسونم!

14 پاسخ به “من خفنم، تو مو دار

  1. queentheodora دسامبر 19, 2010 در 9:55 ب.ظ.

    خب این مخاطب خاص که اگه وقت کنه حتما شاپره نیشش می زنه
    به هر حال خوشم اومد خیلی
    در ضمن
    اسم وبلاگ عالی بود :))))))))

    (بیزحمت اون پرده رو هم کنار بزنید)

  2. جودی دسامبر 19, 2010 در 11:04 ب.ظ.

    سلام
    یعنی گل گفتیییییییییییییییا!
    دمت گرم واقعا…
    اونقدر زیاد شدن این «خاص» ها که دیگه داره جمعیتشون از «عام»ها هم میزنه بالا!

    (پ.ن چیز خوبیه…ولی نه واسه یه مطلب 20 خطی 6 تا!!!) D:

  3. پروانه کوچولو دسامبر 19, 2010 در 11:18 ب.ظ.

    عاللللللللللللللللللللللیییییییییییی و کاملا منطبق با واقعیت
    و حتی مخاطب عام هم داره باور کن

  4. ArOma دسامبر 19, 2010 در 11:32 ب.ظ.

    خب یه لینک میذاشتی مخاطب خاص هر جور شده میومد میخوند … ولی خب تازگیا از این مخاطب خاص ها تا بخوای پیدا میشه !!! ..

  5. خــــــآتون خـــــــآموش دسامبر 20, 2010 در 12:42 ق.ظ.

    یعنی باید الان باید مثل بقیه تایید کنم شما رو ؟؟

  6. Mehr دسامبر 20, 2010 در 5:23 ق.ظ.

    خب همه حرفاتو قبول ندارم. چون وبلاگاي ما رو وبلاگ نويسايي مث خودمون مي خونن. خط فكري مون نه كاملن شبيه هم كه تقريبن شبيه همه.. پس احتمال عوض شدن خط فكر ي بقيه بر اساس نوشته هاي ما نه كاملن كه تقريبن صفره.
    بعد گذشته ازين حرفا آقا من عاشق اين اسم وبلاگ مخاطب خاص ت شدم. قربون دستت ميشه لطفن آدرسشو بدي من ميشم يكي از خواننده هاي پر و پا قرصش :پي

    پ.ن :الان من بهم برخورده… شاپره نيشم مي زنه؟:دي

  7. الناز دسامبر 20, 2010 در 12:21 ب.ظ.

    یعنی منم میتونم از وبلاگم فرت و فرت خط فکری و اینا بدم بیرون ؟ زودتر میگفتی خب .

  8. alifarmani دسامبر 20, 2010 در 4:45 ب.ظ.

    عالی بود … ما میگیم می خوایم انسان باشیم و به عقاید و افکار هم احترام بذاریم یه سری از ادما میان وبلاگمون و می خونن و نظر میدن و هزارتا قسم و ایه و فلان و فلان هر چند که من به این چیزا اعتقادی ندارم میگن تورو به فلان فلان به وبلاگ ما هم سر بزن و نظر بده و ما هم بی احترامی نمی کنیم و وقتی به وبلاگشون سر می زنیم دوست داریم یکی سرمون رو بزنه یکی کامنت گذاشته وای خدا تو اخرشی و میریم برا عرض ادب و اینجور چیزا ولی ادم اونجا گه گیجه میگیره که نظر بدم یا ندممثله همین الان یارو کامنت گذاشته وخودشو کشته که بهش سر بزنم می خواد ترویج شیطان پرستی کنه و گیر سه پیچ داده که تو خود خودشی گفتم اره من لوسیفرم خوب چی بگم …راستی من بهم بر نخورد ولی شاپرههم نیشم نزد…

  9. شهاب دسامبر 20, 2010 در 7:59 ب.ظ.

    خب مخاطب خاص داره دیگه !

  10. شیر آب دسامبر 20, 2010 در 9:02 ب.ظ.

    اینقد بدم می آد از کامنت گذارهایی که یک جمله از پست رو کپی می کنن توی کامنت دونی….بات:»ما می تونیم اصلاح رو از خودمون شروع کنیم».

پاسخی بگذارید

