سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

از نوع گارسوناش

ما، به گارسونی که بلد باشه از واژه هایی نظیر «خوش آمدید» یا حداقل «سلام» استفاده کنه، روی لباسش گزیده ای از تمامی غذاهای رستوران نریخته باشه ، با کت و شلوار دمپایی حموم پاش نکرده باشه، سر و روی اصلاح شده و مرتب داشته باشه با حداقل اگه ریش داشت جک و جونور بهش آویزون نباشه ، هفته ای لااقل یکی دوبار به حموم سری زده باشه ، اگه در مورد غذا ازش سئوال می کنی فکر نکنه داری به ناموسش چشمک میزنی و البته غذاهای کوفتی رستوران رو بشناسه یا حداقل بتونه از روی اسمش درست بخونه ، هر چند بار هم صداش کنی با نیش و روی باز برخورد بکنه و صد البته غذا رو تمیز و مرتب و چپه نشده و قاعدتا بدون اشتباه سر میز بیاره و اگه در حین غذا خوردن صداش کنی تو رو به تخمش حواله نکنه، میگیم «داداش! من دارم خواب میبینم! یکی بزن تو گوشم بیدار شم برم دنبال زندگیم تا دیر نشده!» … شما چی میگین؟

14 پاسخ به “از نوع گارسوناش

  1. alifarmani دسامبر 20, 2010 در 9:35 ب.ظ.

    رستوران ؟! بابا بی خیال من یادمه تهران که بودم اگه وضع مالیم خوب بود میرفتم راه اهن یه املت میزدم و بهدش هم تا میدون انقلاب پیاده میومدم.
    بچه ها بش میگن هی گارسون صورت حساب…
    و وقتی صورت حساب و میاره بهش میگن اوسو مگه سر گردنه ست
    من نمی دونم مجبورم نظر میدم ؟

  2. negz دسامبر 20, 2010 در 11:05 ب.ظ.

    ما می گوییم شما در رستوران فلینی هستید
    حالشو ببرید D:
    جای مارو خالی کنید

  3. Aria دسامبر 20, 2010 در 11:36 ب.ظ.

    شما چی میگین؟
    ما می گیم:
    آقا شما آینده ی من هستید. آدم درس خونده ای که از بچگی هم تمیز بوده ولی الان بخاطر وضع مملکت به گارسونی افتاده. وایسا تکون نخور می خوام آیندمو جلوی خودم ببینم.

  4. پروانه کوچولو دسامبر 20, 2010 در 11:43 ب.ظ.

    ما میگیم چه عجب یه نفر وظیفه اش رو فهمید و انجام داد تشویقی در کار نیست چون این وظیفته:دی

  5. فرناز دسامبر 21, 2010 در 12:38 ق.ظ.

    ببخشید دو دفعه ست اسمم اشتباه تایپ می کنم واسه همون مشکلی که گفتم متوجه نشدم .

  6. مرثا دسامبر 21, 2010 در 10:10 ق.ظ.

    بهش می گم شمارم رو بدم یادداشت می کنی؟؟؟

  7. غزال بگفت دسامبر 21, 2010 در 4:41 ب.ظ.

    باور کن بعضی وقتا سخته
    همین اسم بلد بودن
    یا روی خوش نشون دادن
    من یه زمان کار می کردم :)))
    پدرم درومد
    استفا دادم :))

  8. alifarmani دسامبر 21, 2010 در 4:53 ب.ظ.

    زندگی خودش دنبالت میاد…
    من و یاده به ضرب المثل انداخت این پستت
    حاکم شهری که مرغابی بود….
    وقتی اقای ….اینه از بقیه هم نمی شه توقعی داشت حالا گارسون ، داداش یا مثلا استاد دانشگاه و یا…
    شاید سرنوشت خودمون هم از این بدتر بشه … چی شدیم!! می بینی؟!

  9. ArOma دسامبر 21, 2010 در 5:15 ب.ظ.

    مامیگیم سلام داداش . لطفا دو تا فیله گوسفندی برا ما بیار تا دیر نشده !

  10. شیر آب دسامبر 21, 2010 در 7:38 ب.ظ.

    شما رستوران رو عوض کن

پاسخی بگذارید

