سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

باور کنید، خوابهای من زندگی ترند

من، همیشه که نه، بیشتر مواقع خوابهایی می بینم که کاملا منطقی و عاقلانه اند. در خوابهای من، البته همهء آنها نه، بیشترشان نه خبری از جادو و معجزه و سوپرمن است و نه اثری از پرواز و عمق اقیانوس و سفر به ناکجاآباد. نه با ناتالی پورتمن همبستر می شوم و نه اسکارلت جوهانسون ممه هایش را برایم تکان می دهد. نه از خواب به آن یکی می پرم و نه نصفه و نیمه و بی دلیل و بامزه و خوشمزه خواب می بینم.

زندگی من، در حد و اندازهء خودش، چنان با حماقتهای ریز و درشت تزیین شده و چنان به شکل خنده داری مضحک و عجیب بنظر می رسد که، همیشه نه البته، بیشتر مواقع به خواب می ماند تا زندگی. من اصولا خواب می بینم رفته ام جایی که دوست دارم، با افرادی که دوست دارم، کاری می کنم که دوست دارم، چیزی دارم که دوست دارم و دنبال چیزی می گردم که دوست دارم. خوابهای من به زندگی شبیه اند و زندگی ام بیشتر به خواب می ماند. باور کنید، خوابهای من زندگی ترند!

19 پاسخ به “باور کنید، خوابهای من زندگی ترند

  1. همینجوری دسامبر 24, 2010 در 7:30 ب.ظ.

    فقط میتونم بگم خدا بود !!! مرسی . واقعا ها.

  2. Aria دسامبر 24, 2010 در 8:06 ب.ظ.

    تیترش (یا در واقع همون جمله ی آخر) عالی بود!!
    منم همیشه قبل از خوابیدن سعی می کنم یه زندگی خوب تو خواب ببینم. همین کافیه. (هرچند سینه های اسکارلت جوهانسون رو هم میشه یه جورایی جزو یه زندگی خوب حساب کرد!)

  3. alifarmani دسامبر 25, 2010 در 12:16 ق.ظ.

    همینه کاملآ درسته …

  4. bahar دسامبر 25, 2010 در 4:15 ق.ظ.

    خواب های من بی شباهت به خواب های تو نیست من دوست دارم که بخوابم بقیه اش ببینم نظاره گری زندگی خودم را دوست دارم

  5. مریم دسامبر 25, 2010 در 8:34 ق.ظ.

    یه سوال…که ربطی به موضوع نداره..
    شما دست چپی ؟

    • سراب ساز سودا ستیز دسامبر 25, 2010 در 8:48 ق.ظ.

      پاسخ سئوال بی ربط شما اینه که بله، من چپ دست هستم. حالا شما هم پاسخ سئوال بی ربط من رو بدین و بگین جریان چیه ؟!!؟؟

      • مریم دسامبر 25, 2010 در 9:10 ق.ظ.

        والا وقتی اون نوشته شهرام و بهرام و خوندم به نظرم اومد دست چپی..مدل غر زدنت..گیر دانت…و حتی خواب دیدنت…برام آشناست…
        من خودم چپ دست ام…
        نمی دونم یه جور برداشت شخصیه..دلیل خاصی ندارم..
        مدل خلاقیتت..شبیه دست چپ هاست…:)))

      • سراب ساز سودا ستیز دسامبر 25, 2010 در 12:57 ب.ظ.

        تحلیل جالبی بود. نمی دونم حالا چقدر ربط داره، ولی بله درسته، من چپ دستم. خیلی هم چپ دستم! در حدی که متاسفانه دست راستم نقش یه دکور رو بازی میکنه.

  6. bahar دسامبر 25, 2010 در 4:59 ب.ظ.

    این که مورد میل و نفرت همگانی هستند تایید حرف تو بود مساله اینه که به گفته تو در مجموع برای کسی مهم نیستند و خب نتیه اینه که اینا اثر گذاری تو حوزه عمومی ندارند

  7. پروانه کوچولو دسامبر 25, 2010 در 5:56 ب.ظ.

    خوش به حالت ما که تو خواب هم زندگی نمی کنیم!

    خواب دیدیم تو کنکور رتبه ام شده 2 میلیون و خورده ای حالا دنبال 1 میلیون و خورده ی باقی می گردم که شرکت کنن کنکور شاید این خوابم تعبیر شه!:-<

  8. Mehr دسامبر 25, 2010 در 10:47 ب.ظ.

    عنوان پستت فوق العاده زیباس.. می فهمی؟

  9. فرناز دسامبر 26, 2010 در 12:20 ق.ظ.

    پس بگذار این زندگی به خواب خود ادامه دهد تا خوابهای تو زندگی کنند …

  10. فرناز دسامبر 26, 2010 در 12:21 ق.ظ.

    حالا منم یه بی ربط بگم ؟
    منم چپ دستم از نوع بسیارش🙂 اما گیر دادن و غر زدن هامون مدل نداره چون اصلا نه گیر میدیم و نه غر میزنیم

    • Aria دسامبر 26, 2010 در 12:26 ق.ظ.

      منم چپ دستم. گیر دادن و غر زدن هام هم مدل داره.
      با بدبختی همه ی غرها رو تو خودم نگه میدارم.
      انقد نگه میدارم که سینم پر از درد میشه… اینجوری

پاسخی بگذارید

