سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

The Freak Greek

–   دلم براش تنگ شده… نه! تو نمی فهمی! دلم براش یه ذره شده! خیلی وقته ازش خبر ندارم. حالا که چند وقته نیستش احساس می کنم چقدر دوستش داشتم و خودم نمی دونستم. فکر کنم عاشق شدم. آره! عاشق شدم! یعنی آرزو دارم من رو توی بغلش بگیره و در گوشم اسمم رو زمزمه کنه. می دونم یه روزی این اتفاق میوفته. می دونم بالاخره مال خودم میشه و مال خودش میشم. اما الان یه مدته ازش بی خبرم. حالم خوب نیست. حالم بده! بی خبری بد چیزیه لعنتی…
+   الهی! چه قشنگ! چند وقته ندیدیش؟
–   کیو؟ اونو؟ تا حالا ندیدمش!!
+  پس چی؟ چند وقته حرف نزدین؟
–   صداش رو هم تا حالا نشنیدم.
+  یعنی فقط چت میکنین؟؟
–   نه! چت هم نکردیم تا حالا!
+   چرت و پرت میگی چرا؟!؟! پس از کجا میشناسیش؟؟؟ چطوری عاشقش شدی؟!!؟
–   فداش بشم یه مدتی توی گودر به پستهام لایک میزد! به همشون! اون هم نه یه بار! به هر پست چند بار!!!
+   مگه میشه چند بار؟ اسمش چیه خب؟؟
–   Anonymous !!!! فکر کنم یونانی باشه قربونش بشم!!!!

12 پاسخ به “The Freak Greek

  1. navat دسامبر 25, 2010 در 10:10 ب.ظ.

    اون یونانیه منما:دی خوشحالم که احساسمون دوطرفه است:))

  2. Mehr دسامبر 25, 2010 در 10:45 ب.ظ.

    قربونش بشم عجب عکس قشنگیم داره.. دیدی؟

  3. من داستانم را جز تو برای کسی نگفته ام دسامبر 26, 2010 در 9:08 ق.ظ.

    مثل همیشه شگفت زده شدم در انتها!
    تو استادِ پایانبندی هایی هستی که هم جالبن هم غم انگیز نیستن هم خوبه دیگه.
    بیا و یه مرامی در حق من بذار و یه پایانبندی مخصوص برای من بساز.
    با تشکر!

  4. مرثا دسامبر 26, 2010 در 10:19 ق.ظ.

    بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــخیال، اون که واسه همه چند بار چند بار لایک می زنه. خودت رو پایبندش نکن…

  5. navat دسامبر 26, 2010 در 11:42 ق.ظ.

    مرثا جان بلد نیستی وصل کنی فصل نکن جانا!:))

  6. alifarmani دسامبر 26, 2010 در 3:47 ب.ظ.

    ببخشید بی ادبی نباشه میخواستم بدونم اینا از کجاتون در می اد…لووووووووووووووووووووول!

  7. Queentheodora دسامبر 26, 2010 در 8:01 ب.ظ.

    آقا اینجا خانواده نشسته!! ددد !! بی ادبی نکنید😉

پاسخی بگذارید

