سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

دسته سازی 12

آدمهای خستهء ناراضی و کلافهء بلاتکلیف ِ لنگ در هوا،  سه دسته اند:

1) من
2) تو
3) او

و لا غیر !

10 پاسخ به “دسته سازی 12

  1. navat دسامبر 27, 2010 در 10:19 ب.ظ.

    🙂 موافقم! و امیدوارم منظورت همین من، تو، و او باشد و لاغیر! و الا اونجوری که خیلی دردش ناک میشه که من و تو و او …نهههههههههههه! دلم نمی خواد به اون ور جمله ات نگاه کنم:(
    l

  2. میرزا آدم جان دسامبر 27, 2010 در 10:27 ب.ظ.

    کلاً نفس آدم بودن یعنی خستگی و نارضایتی و کلافگی و لنگ در هوایی و کلی چیز دیگر. دسته بندی لازم ندارد…

  3. خــــــآتون خـــــــآموش دسامبر 27, 2010 در 10:51 ب.ظ.

    ادمها کلا چند دسته اند و من با هیچکدومشون حال نمی کنم جدیدا😦

    من جزو دسته 3 هستم …:)

  4. الی دسامبر 27, 2010 در 11:47 ب.ظ.

    سوت و کف و دست و لایک و …عالی بود.

  5. alifarmani دسامبر 28, 2010 در 1:45 ق.ظ.

    بابا بخدا من صبح ساعت 4 باید بیدار شم برم پادگان الانم که ساعت 1:40 دقیقه ی نیمه شب, و من هنوز دارم این سراب ساز سودا ستیز و می خونم یکی نیست بگه بابا پاشو برو بخواب ، چیه دسته رو دوست داری هان؟! خوب حالا که دوست داری این فعلن 3 تا دسته، صبح هم تو پادگان کلی دسته … حالا دست دست …. اقدس …
    خیلی چاکریما….

  6. alifarmani دسامبر 28, 2010 در 10:05 ق.ظ.

    بلاخره یکی ما رو فهمید مرسی سراب جان

  7. مرثا دسامبر 28, 2010 در 11:06 ق.ظ.

    حالا می خوای لنگ همه رو هوا کنی چرا بهونه میاری؟

پاسخی بگذارید

