سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

خمه و عاله

– من همیشه یه حس کمبود تو زندگیم نسبت به دریافت عواطف زنانه داشتم. آخه من نه خواهر دارم، نه خاله، نه عمه.
+ در رابطه با نقش خواهر، فکر کن من خواهرتم! با دوستای من برو لاس بزن!! در مورد نقش بسیار مهم عمه می تونی روی من حساب کنی و فحشهای ملت رو حواله کنی به من! اما در مورد نقش مهربون و گوگولی مگولی خاله یه فکر دیگه واسه خودت کن. من حوصلشو ندارم!
– مامانم هم که همیشه سر کار بود، بعد هم فوت کرد خدا بیامرز.
+ خیلی خب! صبحها اتاقت رو جمع می کنم! اما اگه فکر کردی شبها میرم با بابات می خوابم، ریدی!

12 پاسخ به “خمه و عاله

  1. پروانه کوچولو دسامبر 29, 2010 در 11:03 ب.ظ.

    یعنی اینا رو از کجات میاری تو؟=))
    «اما اگه فکر کردی شبها میرم با بابات می خوابم، ریدی!»
    یعنی عااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللیییییییییه این یه تیکه اش

  2. Mehr دسامبر 30, 2010 در 9:08 ق.ظ.

    آخـــی با این پروانه ی کوچک موافقم… از این ریدی ما هم خیلی خوشمان آمد…

  3. alifarmani دسامبر 30, 2010 در 11:52 ق.ظ.

    پسر ها نظر ندن بهتره …ما ازاین ریدن ها … قرار شد نظر ندیم…

  4. خــــــآتون خـــــــآموش دسامبر 31, 2010 در 12:12 ق.ظ.

    ادامه جمله علی …زیاد دیدیم ..ها ؟؟

  5. حماقت نکن دسامبر 31, 2010 در 5:25 ب.ظ.

    فقط میتونم عرض کنم لایک وری ماچ .ماچ.

  6. bahar ژانویه 1, 2011 در 7:10 ب.ظ.

    چیزی که می خوای خیلی هم دور از دسترس نیسن خوش به حالت که نمونه های در دسترس می خوای

  7. queentheodora ژانویه 2, 2011 در 10:57 ق.ظ.

    این شبیه جک بود چرا؟

  8. alifarmani ژانویه 2, 2011 در 5:18 ب.ظ.

    خاتون خاموش جان، ادامه دادیا….
    کاش منم ماچ گذاشته بودم…

  9. ملودی ژانویه 2, 2011 در 11:42 ب.ظ.

    پس مواظب باش با اولین معاشرت همه خصوصیات دخترونه رو تو اون دختر خلاصه نکنه!

  10. ملودی ژانویه 2, 2011 در 11:42 ب.ظ.

    ببخشید *نکنی

پاسخی بگذارید

