سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

دختری می خواهم که سیگار دود کند



دلم دختری می خواهد که سیگار دود کند،
دلم دختری می خواهد که سیگار دود کند و چشمانش را از دود سیگار تنگ کند،
دلم دختری می خواهد که سیگار دود کند  و سکوت کند و فکر کند و پک بزند و چشمانش را از دود سیگار تنگ کند،
دلم دختری می خواهد که سیگار دود کند و نگاهم کند و لبخندی بزند و سکوت کند و فکر کند و پک بزند و چشمانش را از دود سیگار تنگ کند،
دلم دختری می خواهد که سیگار دود کند و بلند شود و کنار پنجره برود و برگردد و نگاهم کند و لبخندی بزند و سکوت کند و فکر کند و پک بزند و چشمانش را از دود سیگار تنگ کند…

دلم دختری می خواهد که سیگار دود کند،
دلم دختری می خواهد که سیگار دود کند، دودش را به صورتم بکوبد  و آهسته بپرسد : پُک می زنی؟

… و من، بلند شوم و کنار پنجره بروم  و نگاهش کنم و لبخندی بزنم و سکوت کنم و فکر کنم و سیگارش را بگیرم و پک بزنم و دودش را توی صورتش فوت کنم تا چشمانش را از دود سیگار تنگ کند…

45 پاسخ به “دختری می خواهم که سیگار دود کند

  1. navat ژانویه 1, 2011 در 11:07 ق.ظ.

    و آخرش برگردی بگویی بدم می آید از این ژست شاعرانه-فلسفیت!!! مُردم و ندیدم مثل دوست دخترهای مردُم از دود سیگارم به سرفه بیفتی و داد بزنی سرم که نکِش! کُشتی منو! نکِش! همه تان عین همید!(kidding! آخیش!!! خوب عقدم گشایی کردم:)))

  2. شیما ژانویه 1, 2011 در 11:43 ق.ظ.

    سیگاری که لب بگیرم از آن هر چند تلخ…!

  3. Aria ژانویه 1, 2011 در 11:49 ق.ظ.

    من هم همین طور.

  4. خــــــآتون خـــــــآموش ژانویه 1, 2011 در 6:21 ب.ظ.

    من هم پسری میخواهم که پولدار باشد لااقل خرج سیگار های من را بدهد… اخه این روزها خیلی گرون شده سیگار حتی نخیش🙂

  5. خــــــآتون خـــــــآموش ژانویه 1, 2011 در 6:45 ب.ظ.

    آفرین خیلی باهوشی زدی به هدف ..احسنت

  6. queentheodora ژانویه 1, 2011 در 9:29 ب.ظ.

    من این نوشته رو جایی خونده بودم!
    کجا نمی دونم!؟
    خودت نوشتی؟ شاید قدیم نوشته بودی و من خونده بودم!
    من کجا خونده بودم !!!

  7. حسام ژانویه 1, 2011 در 10:47 ب.ظ.

    الکلی باشه من بیشتر هستمش…/

  8. حماقت نکن ژانویه 2, 2011 در 2:56 ق.ظ.

    جا داره عرض کنم نوشابه بخوری حتما بعد اینکه همچین دختری پیدا کردی

  9. Mehr ژانویه 2, 2011 در 8:53 ق.ظ.

    یاد گذشته ها کردی… خیلیا هم فهمیدند نه؟

  10. alifarmani ژانویه 2, 2011 در 5:24 ب.ظ.

    ما هم دلمان می خواهد…فارغ از قیف های خرده روشنفکرانه….

  11. فرناز ژانویه 2, 2011 در 8:13 ب.ظ.

    من نمیتونم نظری بدم اما اگر بخواد هی سیگار بکشه و سکوت کنه من حوصله ام سر میره خب !

  12. Carmen ژانویه 3, 2011 در 7:30 ق.ظ.

    لطفا کنار پنجره که رفتی، پک را که به سیگار زدی، نفست را نگه دار، چشم از چشمانش برندار، لبانش را عمیق ببوس و بگذار پک تو را پک بزند و تماشا کن چشمانش را که از پک سیگار هم تنگ می شود

  13. فرناز ژانویه 3, 2011 در 5:28 ب.ظ.

    قطعا همین طوره … لحظه های قشنگ و خاص هم نسبی و من و تو هر کدوم یه اتفاق و یه بودن رو زیبا میدونیم /.

  14. الی ژانویه 5, 2011 در 6:48 ب.ظ.

    بعضی ها انگار افریده شده اند که سیگار بکشند که قشنگ سیگار بکشند، بعضی های دیگر که قشنگ ببینند که قشنگ بنویسند. سوت

  15. مونالیزا ژانویه 8, 2011 در 10:19 ب.ظ.

    دوست داشتم خیلی….شاعر؟

  16. نازنین ژانویه 11, 2011 در 9:50 ق.ظ.

    قشنگه
    حسش خیلی نازه
    اما از سیگار متنفرم
    از سیگار از اهنگ ته سیگار رستاک!(ربطشم خودت بده)

    • سراب ساز سودا ستیز ژانویه 11, 2011 در 10:49 ق.ظ.

      من این آهنگ رو نشنیده بودم. دوست عزیزی دارم که این آهنگ رو برام ایمیل کرد و گفت هربار میشنوه یاد من میوفته. البته من اون شکل که الان فکر می کنید سیگاری نیستم!

      • نازنین ژانویه 11, 2011 در 10:57 ق.ظ.

        خوشحالم دوست خوبم.
        واقعاً از این حرفت خوشحال شدم.
        آهنگ نازیه.
        جالبم اینجاست کسی برای من این آهنگ رو فرستاد که زندگیش رو سیگار تباه کرده بود و با این وجودم عاشقانه سیگار میکشید.

  17. uranus فوریه 12, 2011 در 10:07 ق.ظ.

    یعنی‌ واسه ولنتاین روت حساب کنم؟ :دی

  18. Samira Kh دسامبر 28, 2011 در 4:25 ق.ظ.

    مجبورم پاشم چسب نیکوتین بچسبونم به خودم لعنتی

  19. sahar مه 2, 2012 در 12:14 ق.ظ.

    khob bego ye dokhtare cheshm rizoli mikham

  20. Tah Sigar ژوئن 12, 2012 در 7:39 ب.ظ.

    حواسم هست و ميميرم حواست نيست كنارت اوج ميگيرم حواست نيست تنم مي لرزه و ميري حواست نيست هوامو كام ميگيري حواست نيست تو ميخندي حواست نيست

  21. amin8448 ژوئن 5, 2013 در 3:39 ب.ظ.

    دختری چنینم آرزوست
    وقتی سیگار می کشه بتونی حرکته دود و تویه بدنش تصور کنی
    بشینی نگاهش کنی فقط نگاهش کنی و اون دلبری کنه

پاسخی بگذارید

