سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

دسته سازی 13

آدمها دو دسته اند:

1) آنهایی که لیاقت آن چیزی که دارند را ندارند.
2) آنهایی که لیاقت آن چیزی که ندارند را دارند.

 

22 پاسخ به “دسته سازی 13

  1. پروانه کوچولو ژانویه 2, 2011 در 10:57 ب.ظ.

    نه من در هر دو دسته جا دارم!:(
    آخه چرا؟

  2. queentheodora ژانویه 3, 2011 در 12:25 ق.ظ.

    من که البته بیشتر جزو گروهی هستم که ذکرش نکردید
    -آنهایی که لیاقت آن چیزی که ندارند(دارند) را ندارند(دارند).

  3. من داستانم را جز تو برای کسی نگفته ام ژانویه 3, 2011 در 7:38 ق.ظ.

    خیلی خوب دسته سازی می کنی ها.
    باید لقبت رو عوض کنم ، مثلا دسته ساز جماعت گریز چطوره؟!

  4. Wild Oriental ژانویه 3, 2011 در 9:03 ق.ظ.

    جماعت گریز رو همینجوری گفتم واسه قافیه!
    و قافیه که تنگ آید شاعر به جفنگ و اینا.
    .
    اینم آدرس جدید. به خاطر گل روی شما یه وبلاگی درست کردم که بتونم همونجا جواب کامنت ها رو بدم!!!

  5. الی ژانویه 3, 2011 در 11:01 ق.ظ.

    دسته‎ی پیشنهادی ما!:
    1) آنهایی که آن چیزی که دارند را نمی‎خواهند.
    2) آنهایی که آن چیزی که ندارند را می‎خواهند.

  6. مریم ژانویه 3, 2011 در 11:48 ق.ظ.

    آی..آی..دست گذاشتی روی دلم..یاد کارم افتادم..چی بگم..

  7. غزال ِ ژانویه 3, 2011 در 1:10 ب.ظ.

    اییی گفتنییییییییییی
    ای گفتی جناب
    این جمله رو باید لاو زد نه لایک

  8. فرناز ژانویه 3, 2011 در 5:30 ب.ظ.

    و آن هایی که نه چیزی دارند و نه لیاقتی !

  9. کرانچیسم ژانویه 4, 2011 در 1:16 ق.ظ.

    منظورم را درست متوجه نشدی سراب ساز ! اتفاقن منظورم هدف هایی بود که انقدر ساده هستند که بی خیال تلاش می شوی برای رسیدن به ان ها فقط به خاطر ساده انگاری شان . که بعد میبینی کار دستت داده اند و هدف هایت می شود دقیقن در گرو رسیدن به همین سدهای بلند و بالایی که ساده فرضشان می کردی !
    چون فعلا کامنت ها رو تایید نمی کنم نمی تونم جوابم رو تو قسمت نظرات خودم جواب بدم بنابراین مجبورم شال و کلاه کنم ! چون یادمه گفته بودی اینقدر بدت میاد که یکی بیاد تو وبلاگت جواب بده !!

  10. کرانچیسم ژانویه 4, 2011 در 1:19 ق.ظ.

    و همین ادم های بی لیاقت برای همین همیشه از دست می دهند ان خوب خوبه را و ادم های بالیاقت هم از دست می دهند ان بد بده را و هیچ وقت هم نمی فهمند که چرا از دست داده اند و می دهند !!!

  11. نیکا ژانویه 4, 2011 در 1:49 ق.ظ.

    hum daram fekr mikonam to kodom daste hastam avali na shayadam dovomi

  12. فراچی ژانویه 4, 2011 در 12:16 ب.ظ.

    3_ و اونهایی که نمیدونن لیاقت چه چیزو دارن و یا ندارن!

  13. نازنین ژانویه 11, 2011 در 9:54 ق.ظ.

    از کجا میشه فهمید؟
    مقیاسش چیه؟
    وقتی یکی میره و دلیلش واسه رفتنش فقط اینه که لیاقتتو ندارم چیه؟
    اون میفهمه؟من میفهمم؟کی تعیین میکنه کی لیاقت چیو داره؟یانداره؟
    بی زحمت یکی به من بگه
    این یه مثال بودا تو یهمه چیز همینه.

    • سراب ساز سودا ستیز ژانویه 11, 2011 در 10:51 ق.ظ.

      اگه کسی بگه میرم، بخاطر اینکه لیاقتت رو ندارم، فقط دو حالت داره. یا بیش از اندازه بزدل و ترسو هست، یا داره دروغ میگه و بهونه میاره. اگه کسی واقعا کسی رو دوست داشته باشه بجای اینکه بگه «میرم، چون لیاقتت رو ندارم» میگه «میمونم و لیاقتم رو ثابت میکنم».

پاسخی بگذارید

