سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

تو چشام نگاه کن و دستتو بذار تو دستم!

وقتی توی یه فیلم طرف عاجز و درمونده و خاک بر سر، تو ان و گه خودش گیر کرده و نمی دونه چه گهی بخوره، نه عقلش به چیزی میرسه، نه زورش به کسی، اونوقت یه سخنرانی چرت و پرت از خودش ول میده و یه زر مفتی میزنه، بعد دست  طرف مقابلش (که از خودش بدبخت تر و بیچاره تره و داره با ترس بهش هاج و واج نگاه میکنه) رو میگیره و میگه Trust Me ، بدانید و آگاه باشید و شک نکنید که در کمتر از 5 دقیقه هم خودش هم اون بنده خدا به بدترین شکل ممکن به گا خواهند رفتند!!!

13 پاسخ به “تو چشام نگاه کن و دستتو بذار تو دستم!

  1. الی ژانویه 9, 2011 در 1:36 ب.ظ.

    خداااااا بود.

  2. چیپس ژانویه 9, 2011 در 1:42 ب.ظ.

    میگن اگه دوتا چیز و از آدم بگیرن دیگه هیچی براش نمی مونه: امید و خواب
    حداقلش اینه که نمیشینن زار بزنن که : ای وای..ی بدبخت شدیم م م . هنوز امید دارن هر چند بیهوده

  3. فرناز ژانویه 9, 2011 در 3:48 ب.ظ.

    تیکه ترانه میذاری رو اسم عنوان هات ؟🙂
    دقیقا این موضوعی که من بهش دقت کردم ! رابطه چشمی کار سازه انگار /.

  4. Mr.P4R4D0X ژانویه 9, 2011 در 4:58 ب.ظ.

    نه بابا اونا خارجین ..
    به گا نمیرن..

  5. queentheodora ژانویه 9, 2011 در 7:13 ب.ظ.

    آهان دستت درد نکنه
    اشاره خوبی بود
    فهمیدیم این کلمه لعنتی به گا رفتن چیه
    Trust me
    فهمیدم اشکال از کجاست..

  6. من او را دوست داشتم ژانویه 10, 2011 در 10:57 ق.ظ.

    تکلیف من که دوست دارم trust کنم چی میشه واقعا آیا؟؟!

  7. Mr.P4R4D0X ژانویه 10, 2011 در 4:26 ب.ظ.

    واقعا» اینکه من به شخصه حاضرم مرد و مردونه به گا برم تا اینکه یه چفت و چل ملنگ که از هیچی خبر نداره بیاد بگه
    trust me

    که فقط trust me ؟؟ خب بعدش؟؟

  8. شیر آب ژانویه 17, 2011 در 1:36 ب.ظ.

    یه متن نوشتم…یه جور دیالوگ ماننده…واسه 2سال پیش اینطوریاس…با این تیکه ترانه شروع می شه…طنزه….طنزه خیلی غمناک….

پاسخی بگذارید

