سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

دیشب تو کجا بودی، من خواب تو را دیدم پدرسوخته

– دیشب خوابت رو دیدم عزیزم.
+ جدی؟ ایول! چی کار می کردم؟ چی پوشیده بودم؟ ببینم … اصلا چیزی پوشیده بودم ؟!؟!؟؟

10 پاسخ به “دیشب تو کجا بودی، من خواب تو را دیدم پدرسوخته

  1. اُغلن کبیر ژانویه 19, 2011 در 9:39 ب.ظ.

    حالا چیزی پوشیده بود؟!🙂

  2. پروانه کوچولو ژانویه 19, 2011 در 9:56 ب.ظ.

    =))))))))))))))))))))))

    عالییییییییییییییییییییییییی
    این مسئله ی لباس، باعث میشه وقتی یکی میگه خواب منو دیده، من حس وحشتناکی بهم دست بده!:-ss

  3. فرناز ژانویه 20, 2011 در 1:47 ب.ظ.

    خواب بودنش رو یا خواب دیدید اون رو ؟
    من که نفهمیدم .

  4. حسام ژانویه 20, 2011 در 5:15 ب.ظ.

    آخه اساسا» تو خواب ممیزی نداره…

  5. huner دسامبر 25, 2014 در 12:45 ب.ظ.

    كلا مردا همینن! من خواب رویای شیرین می بینم و اون خواب تن من!!!!!!!!!!!!

پاسخی بگذارید

