سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

بوم از من، رنگ از تو

آبشار ِ موهایت را به نور بسپار،
می خواهم نگاهم را از رنگین کمانت خیس کنم.

 

12 پاسخ به “بوم از من، رنگ از تو

  1. خــــــآتون خـــــــآموش ژانویه 22, 2011 در 12:20 ق.ظ.

    اگر بذارن که این موها یه روزی نور رو هم ببینه .

  2. فرناز ژانویه 22, 2011 در 3:58 ب.ظ.

    این آبشاری که عکسش را گذاشتید که نه ! اما نوشته ی خواندنی بود … سپاس /.

  3. من او را دوست داشتم ژانویه 23, 2011 در 5:04 ب.ظ.

    توانایی شما در تحسین رنگها را تبریک گفته و سپاسگزاریم از تصویر زیبا

  4. مهندس پنگول جونی ژانویه 23, 2011 در 8:18 ب.ظ.

    پست زیبات رو تو گودر به اشتراک گذاشتم
    فقط به نظرم اگه عکس نداشت پستت قشنگتر می شد

    • سراب ساز سودا ستیز ژانویه 23, 2011 در 9:42 ب.ظ.

      مهندس جان، یه توضیح کوچولی به فرناز دادم. نوشته هایی که با برچسب فوتوتات مشخص میکنم بر اساس دیدن یه عکس به ذهنم رسیده. همونطور که فرناز هم گفتم، عکس باعث نوشته میشه، نه اینکه نوشته باشه و عکس بهش اضافه بشه.

  5. فرناز ژانویه 24, 2011 در 11:36 ب.ظ.

    ممنون از توضیحتون … نمیدونستم !

  6. absolution ژانویه 26, 2011 در 2:06 ب.ظ.

    یاد اون شعر معروف ریچارد افتادم…

پاسخی بگذارید

