سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

کاسه ات را به من بده، دستانم را بجایش بگیر

فقیری کنار دیوار نشسته است.
دستش را به سمت رهگذران دراز کرده، کاسهء گداییش برق می زند، سکه گدایی می کند و در دل حسرت اسکناس دارد.

من زیر درختی ایستاده ام.
قلبم را به سمت رهگذاران باز کرده ام، اشک بر روی گونه هایم برق می زند، محبت گدایی می کنم و در دل حسرت عشق دارم.

… و مردم، خندان و بی تفاوت، از کنار هر دوی ما می گذرند.

 

11 پاسخ به “کاسه ات را به من بده، دستانم را بجایش بگیر

  1. پروانه کوچولو فوریه 1, 2011 در 12:24 ب.ظ.

    لا مصب من و اینقدر یاده غصه هام ننداز😦

  2. پروانه کوچولو فوریه 1, 2011 در 12:33 ب.ظ.

    پیرو کامنت: ابعادم کوچیکه دلم قد دریاست!;)

    حالا بگو شما ، من زیاد بعد بود پابلیکش نمی کنم ( خنده ی شیطانی)

  3. alifarmani فوریه 1, 2011 در 4:22 ب.ظ.

    و ما همچنان بی تفاوت از کنار هم می گذریم و حتی گاهی، هم و حل میدیم یا از رو هم دیگه رد می شیم و همو له می کنیم…

  4. اُغلن کبیر فوریه 1, 2011 در 9:09 ب.ظ.

    خیلی جالب بود. خیلی خوب این دو رو کنار هم آورده‌ای. آفرین!

  5. navat فوریه 1, 2011 در 10:52 ب.ظ.

    lend sb a hand! s/he will give a hand to u!🙂 every morning rise n shine in mirror and tell urself
    SB IS ME!: ) it may help u! i do the same! every day: (

  6. فرناز فوریه 3, 2011 در 12:08 ق.ظ.

    چقدر دوست داشتم این پست رو …
    ممنون /.

  7. دون ژوان فوریه 3, 2011 در 10:08 ق.ظ.

    از عجز و ناتوانی خوشم نمیاد.

پاسخی بگذارید

