سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

همدیگر را جر بدهید! من نی میزنم

 

در دنیایی که همه یا گوسفندند یا گرگ، ترجیح میدهم چوپان باشم.

 

20 پاسخ به “همدیگر را جر بدهید! من نی میزنم

  1. پروانه کوچولو فوریه 4, 2011 در 11:26 ق.ظ.

    خوب کارشون با گوسفندا تموم شه نمیان سراغ تو؟ :-؟؟

  2. ليدا فوریه 4, 2011 در 3:45 ب.ظ.

    كمك نميخواي؟ منم تو اين شرايط چوپوني رو ترجيح ميدم.

  3. طناز فوریه 4, 2011 در 4:17 ب.ظ.

    هممم . . . يه جور گوشه نشينيه با سياست و دور از ماجراست و البته خوب

  4. فرناز فوریه 5, 2011 در 1:07 ق.ظ.

    فقط
    چوپان دروغ گو نشو ! که گوسفندان را قربانی می کنی …

  5. فاطمه فوریه 5, 2011 در 1:41 ق.ظ.

    سگ گله رو یادت رفت!!!

  6. اُغلن کبیر فوریه 5, 2011 در 10:29 ب.ظ.

    اتفاقاً من هم خیلی وقت‌ها به همین نتیجه می‌رسم.

  7. مرثا فوریه 6, 2011 در 11:45 ق.ظ.

    بنواز که جنگیدنِ با ساز خوشتر.
    ننوازی می درمت ها

  8. lion مه 31, 2011 در 3:19 ب.ظ.

    بنده هم همین رویه را دارم.البته من پا را دراز کرده و چای هم میخورم…

  9. fanoos دسامبر 9, 2011 در 7:11 ب.ظ.

    دنیا آنقدر ها هم که تو فکر میکنی زشت نیست
    من آدم هایی را میشناسم که نه گرگند نه گوسفند. نه میدرند نه دریده میشوند.آدم هایی که گاهی شک میکنم به آدم بودنشان که نکند فرشته باشند و خدا آنها را بدون بال به زمین فرستاده
    من آدمهایی را میشناسم…..تو هم میشناسی فقط گاهی که دلتنگ میشویم از بدی های دنیا. کلفت بارش میکنیم که دلمان خنک شود(خودم بارها تجربه کردم) پس انصاف بده هستند آدمهایی که نه گرگند نه گوسفند

  10. مرمر دسامبر 10, 2011 در 6:17 ق.ظ.

    با توجه به کامنت خودت اون بالا . . . به گمونم من سگ گله م !
    فقط نمیخوام باور کنم فرقام با گوسفندا تو زور زدنای الکیمه !

  11. fanoos دسامبر 12, 2011 در 9:07 ب.ظ.

    پس خانه ات را در این مزرعه ترسناک بفروش وبیا در دهکده ما خانه ای بخر.چون اینجا گرچه بهشت نیست اما لااقل قحطی آدمیزاد نیامده.
    راستی قانون دهکده یمان را بدان (عینک بدبینی ات را میگیرند)
    نگران نباش چشم هایت زود عادت میکنند.

پاسخی بگذارید

