سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

و»بلا»گ نویسی

–   سلام. من وبلاگ نویسم.
+   سلام. منم وبلاگ می نویسم.
–   دیروز وبلاگم 1357 تا بازدید داشت.
+  خب که چی؟ پست آخرت چند تا کامنت داشت؟
–   49 تا.
+   واسه من 72 تا.
–   خب عوضش پست آخر من +100 شده بود.
+   لایک که حساب نمیشه… وبلاگ من 834 تا فالوئر داره.
–  همه رو بریز دور! من هر پستی که میذارم میاد جزو برترینهای وردپرس.
+ خب بیاد! منم هر پستی که میذارم میاد توی رنکینگ گوگل!
–   بذار ببینم، اصلا تو در مورد چی مینویسی؟
+   من به مقدسات فحش خوارمادر میدم. پیغمبر، اماما، دین، هرچی دم دست باشه. هر کی هم اعتراض کنه خوار مادرش رو میارم جلو چشماش. تو چی؟
–   منم عکس کون جنیفر لوپز میذارم و شورت پریس هیلتون! جدیدا هم سیخ کردم واسه کیم کارداشیان!
+   دمت گرم… بیا همدیگرو لینک کنیم، خفنمون بزنه بالاتر.

10 پاسخ به “و»بلا»گ نویسی

    • سراب ساز سودا ستیز فوریه 5, 2011 در 11:49 ب.ظ.

      این تحلیل داره! وقتی میای تو این پست مینویسی پست قبلی خدا بود، این معنیش این نیست که پست قبلی خدا بود! معنیش اینه که این پست در پیته! زبون این دوتا پست یکی نیست. جفتشون انتقادیه، اما ادبیات و نوع و شیوه و دلیل و حس و حالش متفاوته. ممنونم از لطف همیشگیت کارمند عزیز (:

  1. میرزا آدم جان فوریه 5, 2011 در 11:33 ب.ظ.

    گاهی شنیدن حرف دل از زبان دیگران حلاوتی دارد که هیچی ندارد؛ خوب گفتی، قشنگ گفتی، حرف توش نیست.
    نمی‌دانم قبلاً هم گفتم یا نه (اگر هم نگفته باشم الآن می‌گویم)، جسور می‌نویسی و این جسارت قشنگ است، الکی نیست، معلوم است!

    • سراب ساز سودا ستیز فوریه 5, 2011 در 11:47 ب.ظ.

      آدم جان، من خفن نیستم. تو هم نیستی. هیچکس توی این وبلاگستان به اون اندازه ای که باید خفن نیست. اصلا توی ای کثرت وبلاگ چیزی به اسم خفن معنی نداره. اما، اون چیزی که آدم رو ناراحت میکنه مخاطبین زیاد خالتور نویسی و سفسطه گری و توهین و هجو نگاری هست. چیزی که هر روز دارم توی برترینهای وردپرس می بینم. خوبه که حرف دلمون یکی هست.

  2. شبنم فوریه 6, 2011 در 9:28 ق.ظ.

    اينم فكر بدي نيست..ولي چرا هميشه سطحي ترين مسايل بيشتر به چشم مياد ؟

  3. اُغلن کبیر فوریه 6, 2011 در 8:59 ب.ظ.

    احسنت؛ متأسفانه واقعیتی‌ست این بلای جامعه‌ی وبلاگ‌نویسی!

پاسخی بگذارید

