سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

and My Ashes


… و خاکستر من در زیر این آسمان نقره ای پخش می شود،
جایی که پسر بچه ای سوار بر دوچرخه، لبخند را فراموش کرده است.
… و خاکستر من بر حرفهایمان پخش می شود،
و بر روی جعبهء عکسهای زیر تخت خواب می ریزد.
… و خاکستر من راهش را در میان مه پیدا می کند،
و باز می گردد تا کودکی ِ فراموش شده ام را نجات دهد.
… و خاکستر من در میان نادیده ها محو می شود،
و یک رویا ، وارونه ،‌ با کلیدهای پیانو نواخته خواهد شد.
… و خاکستر من بر روی پارک کوچک شهر می ریزد،
بر روی ابرهای بارانی ِ بی انتها.

من در دنیای خود باقی خواهم ماند،
در زیر این پوشش،
و در درونم احساس آرامش خواهم کرد.

(Porcupine Tree)

9 پاسخ به “and My Ashes

  1. زيتون فوریه 8, 2011 در 12:41 ق.ظ.

    احساس آرامش كردم.
    من خواننده ي خاموشتون بودم.نمي دونم امروز چرا اينقدر نطقم باز شده!!!

  2. من او را دوست داشتم فوریه 8, 2011 در 7:37 ق.ظ.

    کجایی؟ چرا این قدر دیر به دیر می نویسی؟

  3. hadi فوریه 8, 2011 در 11:24 ق.ظ.

    خیلی دوست دارم ! خیلی ( یعنی کلا از بخش موزیقی و مخصوصا فوتوتات : مخصوصا اون خاص هاش !! ) وای چقدر خاص داشت کامنتم ! )
    ببخشید من زیاد اهل کامنت گذاشتن نیستم ! که اینم خیلی بده . باید بذارم تا نویسنده بدونه چه جوریاس . ولی من روزی 2 ،3 بار سایت رو چک میکنم تا اگه پست یا کامنتی زیاد شده بود رو میخونم .

    یازم از این 2 تا بخشی که گفتم خیلی ممنون . البته 99 درصد نوشنه هاتونو خیلی دوس دارم . مرسییییییی.

  4. شبنم فوریه 8, 2011 در 1:08 ب.ظ.

    من در درونمم احساس آرامش نميكنم…بلوايي به پاست در اين اندرون لعنتي…

  5. ستاره فوریه 8, 2011 در 7:31 ب.ظ.

    چه قد حس داشت
    میشه لینکشو هم بذاری
    تداعی جالبی واسم داشت

پاسخی بگذارید

