سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

دختری با گوشواره های گیلاس

دختری با گوشواره های گیلاس،
من که بی اختیار
در گوشهایت نجوا می کنم.
راستش را بگو!
اینبار طعمه برای چه کسی گذاشته ای؟

5 پاسخ به “دختری با گوشواره های گیلاس

  1. زيتون فوریه 14, 2011 در 12:13 ق.ظ.

    .
    .
    .
    گوشواره
    گيلاس
    دوست داشتن
    .
    .
    .

  2. الی فوریه 16, 2011 در 3:34 ب.ظ.

    نجواهایت هست…گیلاس فقط خوش طعم ترَش می کند

  3. دون ژوان فوریه 24, 2011 در 1:31 ق.ظ.

    oh, yes!
    من یه لحظه حالی به هولی شدم!!
    واسه من طعمه گذاشته واسه من!

  4. رویا اوت 17, 2013 در 11:56 ق.ظ.

    یاد کودکیم افتادم…گوشواره از گیلاس …حتی یادمه به ناخنهام برگ گل شمعدونی میچسبوندم
    تصویر قشنگیه

پاسخی بگذارید

