سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

همه چیز زیر سر باران است

–    چی شد که سیگاری شدی؟
+    یه شب بارون میومد… خیلی تنها بودم.
–    چی شد که ترک کردی؟
+    یه شب بارون میومد… دیگه تنها نبودم.
–    چی شد الکلی شدی و سیگار رو دوباره شروع کردی؟
+    یه شب بارون میومد… دوباره تنها شدم.
–    چی شد آوردنت اینجا، بستریت کردن؟
+    یه شب بارون میومد… خیلی تنها بودم… تو خیابون دیدمش… اون تنها نبود.
–    چی شد که درخواست بازبینی دادی؟ فکر می کنی خوب شدی؟
+    با این هوایی که من می بینم، بعید می دونم دیگه حالا حالاها بارون بیاد!

12 پاسخ به “همه چیز زیر سر باران است

  1. hadi فوریه 22, 2011 در 2:59 ق.ظ.

    وای نمیدونم چی بگم ! فقط از خودم خوشحالم که اینجا رو پیدا کردم ! خداااااااا بود . مرسی

  2. L فوریه 22, 2011 در 3:34 ق.ظ.

    Bbbbbbb naaaaaa ziiiiiir;)))

  3. الی فوریه 22, 2011 در 4:12 ب.ظ.

    میدونی
    روزگار همینطوری نمیمونه!
    روز به روز بر عمق تخمی بودنش افزوده میشه!!!
    .
    .
    .
    .
    منبع: dirtyprettythings.blogfa

  4. آرشه فوریه 22, 2011 در 8:14 ب.ظ.

    سابقا کوریون صدام می کردن ، الان ُ نمی دونم ..
    دارم به اونائی که می خوام خبر میدم ..

    تصدقت [گل]

  5. پروانه کوچولو فوریه 23, 2011 در 11:08 ق.ظ.

    اصلاح شد قربان ممنون از همکاری:دی

  6. آروما فوریه 23, 2011 در 8:38 ب.ظ.

    این تراژدی های غمگین برای روحیه‌ی لطیف ما مضر نباشه حالا !!

  7. دون ژوان فوریه 24, 2011 در 1:30 ق.ظ.

    عالی بود سراب جان!

  8. خــــــآتون خـــــــآموش فوریه 24, 2011 در 10:09 ب.ظ.

    امیدوارم هیچوقت الکلی نشم و بستری..

  9. شیرآب مارس 6, 2011 در 12:12 ب.ظ.

    همه چیز زیر سر باران است

  10. ساناز مارس 13, 2011 در 11:01 ب.ظ.

    ممنون بسیار زیبا

پاسخی بگذارید

