سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

فقط همین

 

شما را نمی دانم، اما خدای من گوزو از آب در آمد…

 

14 پاسخ به “فقط همین

  1. L مارس 18, 2011 در 5:24 ق.ظ.

    امااااان!!
    حالا چطور؟؟؟

  2. Layla مارس 18, 2011 در 12:36 ب.ظ.

    و خدای من! با این تفاوت که دقیقن وقتی گوزید که اسهال داشت…!

  3. خــــــآتون خـــــــآموش مارس 19, 2011 در 9:14 ق.ظ.

    منم فکر میکنم همین روزها ست که کاملا قهوه ایم کنه ..

  4. پروانه کوچولو مارس 19, 2011 در 10:35 ق.ظ.

    بالاخره دوباره نوشتم تو بلاگ

    پیشاپیش سال نو هم مبارک :دی

  5. Juno مارس 19, 2011 در 9:19 ب.ظ.

    خدای من نشسته اینجا -همینجا کنارم- روش رو کرده اون ور داره سوت می زنه. میگم سلام، سوت می زنه. میگم دلم گرفته ، سوت می زنه. می گم نه خبر؟ سوت می زنه. می گم من برم دیگه، سوت می زنه. همین دیگه، کلن سوت می زنه.

  6. مهدی ملکزاده مارس 20, 2011 در 2:03 ق.ظ.

    آره یه بار یه خانومی هم همین حرفو بهم زد ولی اون گفت شاشو!اینقدم آشغال، جووووون گفت که نمیدونی

  7. Mehr مارس 20, 2011 در 2:09 ق.ظ.

    واااااااااااااای بالاخره باز شد این کامنت دونی ت.
    همین دیگه…
    کامنت این پستو تو گودر گذاشته بودم قبلن!

  8. مرثا آوریل 1, 2011 در 10:28 ب.ظ.

    این که خیلی خوبه. خودت رو تو مسیر گوزش قرار بده حداقل میفتی بین چند تا که باهات همدردن.

  9. fanoos ژانویه 9, 2012 در 7:09 ب.ظ.

    میدانی خدای تو خدای من هم هست؟
    میدانی خدای همه ی ما آدم ها یکی اسث؟
    میدانی خدا مقدس ترین چیز من است؟
    میدانی به مقدس ترین وبا ارزش ترین چیز من بد گفتی (خیلی بد)؟
    نمیدانم تکلیفم چیست!
    نمیدانم چه باید بگویم!
    نمیدانم!…یعنی باید بگویم وبلاگ شخصی توست من اگر ناراحتم نیایم ونخوانم ؟
    اما نه….احساس بی ارزش بودن میکنم اگر به با ارزش ترینم بد بگویند وسکوت کنم
    پس مینویسم خدا همیشه خوب است ما بنده هاییم که بد از آب در می آییم.

    • سراب ساز سودا ستیز ژانویه 9, 2012 در 7:16 ب.ظ.

      یاد بگیریم به عقاید هر کسی لااقل در این دنیای مجازی احترام بگذاریم. صحبت از خدای «من» است که از ریشه و تعریف با آن چیزی که احیاناً شما خدا خطاب می کنید فرق دارد. شاید بر اساس اعتقادتان خدای شما همان خدای من باشد، اما مطمئناً خدای من خدای شما نبوده و نخواهد بود. از دیدگاه شما خدای همه یکی ست، از دیدگاه من حداقل به اندازهء انسانهای کرهء زمین خدا وجود دارد. بله دوست من، اینجا یک وبلاگ شخصی و بیانگر عقاید و نظرات شخصی من است. اگر احساس می کنید به با ارزش ترینتان توهین شده، شرمنده ام. اما خدای شما گل و بلبل، خدای من گوزو از آب در آمده بود.

  10. fanoos ژانویه 9, 2012 در 10:55 ب.ظ.

    من به عقیده ی شما بی احترامی نکردم که یادگرفتن احترام به عقاید دیگران را گوشزد میکنید.برفرض که خدای شما فقط خدای شما باشد.انقدر قبول دارید که شما را آفریده با چشمی که او داده میبینید با گوشی که او داده میشنوید با دلی که او داده شاد و غمگین میشوید.وبا استعدادی که نعمت اوست خوب مینویسید در حالی که به راحتی میتوانست شما را از هر یک از اینها محروم کند پس خدای شما هم خدای گل وبلبل است اما اگر جور دیگری فکرمیکنید علاوه بروبلاگ فکرشما هم مال شماست اما کاش میدانستید که چه لذثی دارد خدای گل و بلبل داشتن نه اینکه فکر کنید من به همه آرزوهایم رسیدم نه من هم گاهی از اجابت دعایم مایوس شدم گاهی دلم شکسته اما ای کاش میدانستید با دل شکسته ومایوس چه لذتی دارد که خدایت را هنوز خدای گل وبلبل بدانی

  11. fanoos ژانویه 12, 2012 در 3:11 ب.ظ.

    در دیگری برای وارد شدن بلد نیستم اما از پشت همین در برایت دست تکان میدهم
    برایت دست تکان میدهم با اندوهی عمیق. اندوه از دست کسانی که قرار بود دلبستگی نسل من وتو را به مذهب بیشتر کنند اما با اهمال و مسامحه شان (گرچه شاید غیر عمد) نشد آنچه باید میشد
    برایت دست تکان میدهم وبا دلبستگی و اعتقاد به مذهبی که دارم برایت آرزویی میکنم یک آرزوی خوب (خیلی خوب)
    تو هم اگر بالای این در بسته ، پنجره ای بود و دست تکان دادن مرا دیدی، لبخندی بزن و آرزو کن آرزویم براورده شود.

پاسخی بگذارید

