سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

دلم برای دلم می سوزد

… و ناگهان حسی در دلم جرقه می زند.
………….… دلم روشن می شود،
……………….. … دلم می سوزد،
……………………… … دلم خاکستر می شود.
……………………………. … نسیمی می وزد؛
………………………………….. … خاکستر را می برد،
……………………………………………………… .  .  .  و  سیاهی می ماند.

2 پاسخ به “دلم برای دلم می سوزد

  1. olympusmons آوریل 5, 2011 در 9:38 ب.ظ.

    جرقه در چند لحظه بوجود مياد و سياهي سال ها ماندگاره…
    بسي زيبا بود…

  2. مهدی ملک زاده آوریل 5, 2011 در 11:39 ب.ظ.

    و سیاهی رو می شویم تا جا برای جرقه ی بعدی باز شود…

پاسخی بگذارید

