سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

منو با خودت نبر، منو با خودت بمون

دلم می خواد برای یه بار هم که شده یه نفر بیاد تو زندگیم که بعد از یه مدت بهش بگم «دیگه خسته شدم. می خوام برم« و اون برگرده تو چشمام نگاه کنه و بگه «خواهش می کنم نرو« و بعدش من یه کم فکر کنم و جواب بدم «باشه… نمی رم«.

12 پاسخ به “منو با خودت نبر، منو با خودت بمون

  1. اُغلن کبیر آوریل 16, 2011 در 10:04 ب.ظ.

    یاد این «الکی» سیاوش افتادم. بنظرم ناشی از یه عقده‌س.
    🙂

  2. مرثا آوریل 17, 2011 در 9:42 ق.ظ.

    چقدر زندگی شیرین بود اینجوری

  3. آروما آوریل 17, 2011 در 1:41 ب.ظ.

    بعد لبخند رضایتی که اون میزنه ، دیدن داره !

  4. navat آوریل 18, 2011 در 1:35 ق.ظ.

    : ) هنوزم لوسی! همه تون لوسید: )!

    * این پست بای چنس اومد. برمی گردم باقی رو بعد می خونم. خوشحالم که هنوز هستی برادر: )

  5. شیر آب آوریل 18, 2011 در 11:47 ق.ظ.

    سگ رو زندگی…منه گه …عکس ه این متنو آرزو دارم…

  6. خــــــآتون خـــــــآموش آوریل 18, 2011 در 8:33 ب.ظ.

    آرزو به دلم موند به یکی بگم نرو و بگه باشه ..

  7. شیر آب آوریل 19, 2011 در 11:12 ق.ظ.

    D:جلف…منظورم بر عکس بود نه فتو…

  8. ليدا آوریل 24, 2011 در 12:13 ق.ظ.

    اخ كاشكي يكي واقعا بود كه ارزشش رو داشت كه بهش بگي نرو و بعدش هم پر رو نميشد.اي كاش…..

  9. سمیرا اوت 17, 2012 در 9:09 ب.ظ.

    همه همینطوریم میخوایم مطمئن بشیم … ولی یادت باشه یه بار طرف میگه نرو … 2 بار میگه نرو دفعه ی سوم خودش میره 🙂 من رفتم 😐

پاسخی بگذارید

