سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

در خصوص گناه اخیر

گناهکار عزیز،
با سلام و احترام،
خواستم یادآوری کنم اینجانب تا بی نهایت فرصت ندارم! بیایید بنده را بکنید و بروید پی کارتان!

مشتاق دیدارتان،
امضا: (( تــــوبـــــه )) !

15 پاسخ به “در خصوص گناه اخیر

  1. hadi آوریل 22, 2011 در 5:35 ب.ظ.

    وووووووووووووه !! اگه این امضا نبود !!!؟ :)) خوب راستش نمیدونم چطوری بکنم ؟! زیاد واسم کردتش مهم نیست چون یادم میره دوباره هوس میکنم بکنمش … نمیدونم چرا ؟!

  2. مهدی ملک زاده آوریل 22, 2011 در 5:47 ب.ظ.

    میشه بپرسم چند سالتونه شما سراب ساز!؟

  3. مرثا آوریل 22, 2011 در 9:47 ب.ظ.

    نمی کنم تا جونش دراد

  4. میرزا آدم جان آوریل 22, 2011 در 11:21 ب.ظ.

    توبه‌ی عزیز

    بنده نمی‌دانم شما حافظه‌تان خراب است یا خودتان را زده‌اید به آن راه. به هر حال خواهشمندم سری بزنید به خاطراتتان تا ببینید که آنچه باید می‌شده، شده. آن هم به کرّات. گاهی آدم حالش از تکرار به هم می‌خورد خب.

    با «من خودم می‌آیم، شما بروید.»، یک آدم گناهکار.

    • سراب ساز سودا ستیز آوریل 22, 2011 در 11:41 ب.ظ.

      گناهکار عزیز
      آنها هیچکدام حساب نمی شوند! چون در آن مدت من از قرص استفاده می کردم و قضیه پروتکشن داشت! برای همین هیچکدام حاصلی نداشته! یه بار دیگر امتحان کنید تا یخ نکرده!
      با تشکر
      امضا: توبه

      • میرزا آدم جان آوریل 23, 2011 در 12:44 ق.ظ.

        توبه‌ی عزیز
        من گمراه ساده دل را بگو که فکر می‌کردم عیب و ایراد از خودم است. از کجا معلوم این بار هم پروتکشن در کار نباشد؟ اصلاً آن بارها هم لابد حکمتی توش بوده که نشده. آره.
        با «خر که مکرر نمیشه»، یک آدم گناهکار.

      • سراب ساز سودا ستیز آوریل 23, 2011 در 8:49 ق.ظ.

        گناهکار محترم،
        احتمالا اگر شما فکر می کنید بدون پروتکشن هم ممکن است به نتیجه ای نرسیم، به شما توصیه میکنم حتما سری به پزشک بزنید! آزمایشهای دوره ای من می گوید که مشکلی ندارم. شما یک تستی بدهید که بیخودی به شما دل نبندیم!
        امضا: توبهء نگران!

  5. میرزا آدم جان آوریل 23, 2011 در 1:18 ب.ظ.

    توبه‌ی عزیز
    راستش نه، قوای عمومی من سالم سالم است؛ دلیلش هم همین «حاصلی» است که از کردن گناه شده وبال گردنمان. هرچند من زدم زیرش، ولی تست دی ان ای مرا محکوم کرد. نخیر. بنده توصیه می‌کنم که شما پزشکتان را عوض کنید.
    با تشکر، گناهکار

    • سراب ساز سودا ستیز آوریل 23, 2011 در 7:12 ب.ظ.

      گناهکار به ظاهر محترم،
      من دیگر طاقت این را ندارم که شما اول بروید و گناه را بکنید، بعد بیایید سراغ بنده! میخواهید یکبارکی یک برنامه تری سام بگذاریم خیال همه را راحت کنیم! اگر لازم باشد من پزشکم را عوض کنم، شما باید مشاورتان را عوض کنید!
      با اندوه فراوان
      امضا: توبه

      • میرزا آدم جان آوریل 23, 2011 در 10:04 ب.ظ.

        توبه ی عزیز
        ظاهرا ما اینجوری معامله مان نمیشود. از اول هم که گفتم. ما هم همچین ددری نیستیم که گناهمان را ول کنیم بیاییم شما را بکنیم. ولی آن تری سام را مطرح کردم، گناه قبول کرد. به هر حال به این شکل.
        با «از شما انتظار نداشتم»
        امضاء: گناهکار

      • سراب ساز سودا ستیز آوریل 23, 2011 در 10:43 ب.ظ.

        گناهکار عزیز
        حالا که بساطمان جور است، گناه هم که هست، من هم که هستم، می خواهید استخاره و دعا را هم دعوت کنیم یک بارکی یه گنگ بنگ راه بیاندازیم!!
        با هیجان فراوان،
        امضا: توبه

  6. مهدی ملک زاده آوریل 28, 2011 در 4:41 ب.ظ.

    از روی کنجکاوی!و نه هیچ دلیلی!اختیارش دستتونه قطعا!

پاسخی بگذارید

