سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

در خصوص اعتراضات هفتگی اخیر

دوست عزیز،
سلام بی سلام!

بی مقدمه عرض کنم، همینه که هست! هر غلطی دلتان می خواهد انجام دهید! به حال من هیچ فرقی نمی کند. اینجانب همین گهی هستم که هستم!

خسته نباشید،
امضا: (( غروب جمعه )) !

7 پاسخ به “در خصوص اعتراضات هفتگی اخیر

  1. مهدی ملک زاده آوریل 29, 2011 در 8:37 ب.ظ.

    جدی ها!
    گرچه الان از قدیم خیلی بهتر شده ولی کلا غروب جمعه غروب لعنتییی ه!

  2. مرثا آوریل 29, 2011 در 9:18 ب.ظ.

    یعنی هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییچ کاریش نمیشه کرد این لامصبو

  3. hadi آوریل 29, 2011 در 9:26 ب.ظ.

    فکر کنم من یه چیزیم میشه هااا !! خوب من اتفاقا خیلیم حال میکنم باهاش !
    فکر کنم از اساس مشکل دارم … !!؟

  4. NEgz مه 4, 2011 در 1:01 ب.ظ.

    marg bar asre jome

پاسخی بگذارید

