سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

پاشو قربونم برو، کار دارم میخوام برم!

–   میدونم خیلی سخته. برای هر جفتمون. اما من بخاطر خودت میگم. بهتره همینجا تمومش کنیم.
+  من بدون تو می میرم… من آخه بدون تو چیکار کنم؟
–  فکر نکن برام راحته! من از بودن توی هر نوع رابطه ای خسته شدم. می خوام تا چند سال فقط خودم باشم. خودم و برای خودم.
+  خیلی خب. دیگه بیشتر از این اصرار نمیکنم…
–   فقط یه سئوال، بنظرت توی این مدت که با هم بودیم، من خیلی لوس بودم؟!!؟
+  این دیگه چجور سئوالیه؟ برای چی می پرسی؟
–   برای اینکه میخوام توی رابطهء بعدیم رفتارم رو عوض… چی شد؟… این چیه؟… چاقو برای چی؟… بذارش کنار!… نزدیک من نشو… الان  برات توضیـ… بذار در موردش صحبت کنـیم… منظورم این بود که… آآآآآآآآی… کممممممک…

4 پاسخ به “پاشو قربونم برو، کار دارم میخوام برم!

  1. مهدی ملک زاده مه 2, 2011 در 1:04 ق.ظ.

    به این میگن غیرت! دمت گرم دآآآش

  2. مترسک مه 2, 2011 در 2:38 ق.ظ.

    خدا زیادت کنه، تا وسطای ژانویه رو یه نفسه رفتم، برم یه هوایی بخورم، برگردم😀

  3. hadi مه 2, 2011 در 5:24 ب.ظ.

    Moronic World ! aaaaaaaa

پاسخی بگذارید

