سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

من اخلاق بدی دارم 1 : افعالم مشروط است

من اخلاق بدی دارم… در دنیا کلی کار خوب وجود دارد که می توان انجامشان داد و کلی کار بد که سراغشان نرفت و اکثر آنها را عقل آدمیزاد می تواند تحلیل و بررسی و در موردشان نتیجه گیری کند. اما من همیشه برای هر کاری به یک دلیل خارجی نیاز داشته ام. از سیگار نکشیدن گرفته تا اصلاح صورت، از درس خواندن گرفته تا کار کردن، از کوه رفتن گرفته تا کتاب خواندن، از نمک و چربی نخوردن گرفته تا ورزش کردن، از کوفت گرفته تا زهرمار، من همیشه باید دنبال دلیل و علت بگردم، آن هم خارج از وجود خودم.

در اکثر مواقع من آدمی نبوده ام که بتوانم خودم را بخاطر خودم جمع و جور کنم. همیشه یک چیزی یا کسی بوده که یک سر ِ بند را به او گره بزنم و رختهای شسته ام را پهن کنم و اگر نبوده، آن وقت به سرعت تبدیل به یک گه ِ پلاسیدهء قراضهء چندش آور شده ام. این خیلی بد است، نه!، فاجعه است. یکی از آن چیزهایی ست که بارها سعی کردم ام درستش کنم اما وسط راه کم آورده ام. این چنین است که هر از گاهی به شدت برای خودم متاسف می شوم.

8 پاسخ به “من اخلاق بدی دارم 1 : افعالم مشروط است

  1. marsa مه 4, 2011 در 12:04 ق.ظ.

    Bayad say koni rafigh, aghab mimoonia.

  2. خــــــآتون خـــــــآموش مه 4, 2011 در 12:11 ق.ظ.

    یعنی منم باید الان برای خودم متاسف باشم ؟؟

  3. مهدی ملک زاده مه 4, 2011 در 1:59 ق.ظ.

    یپ!
    چند باری اینطور بودم!
    مثلا یه مدت می گفتم که باید برای شیک کردن و مرتب بودن یه دلیلی داشته باشی وگرنه کار بیخودیه و مثلا تا کار خاصی نبود خودم رو مرتب نمی کردم و شلخته می رفتم بیرون
    اما الان کم شده!شاید برای این که کارهای خاص دارن یه هو پیش میان و باید آماده باشم!!!

  4. hadi مه 4, 2011 در 10:07 ق.ظ.

    You Kidding me ? Who’ll care’s !!? COMMME ON …. Carefree !

  5. mr.p4r4d0x مه 4, 2011 در 7:36 ب.ظ.

    آخه لامصب چرا انقدر قشنگ مینویسی…
    اعتراف میکنم که من به تو حسودیم میشه.

  6. سحر نوامبر 24, 2013 در 5:40 ب.ظ.

    شما متولد اسفند هستین؟

پاسخی بگذارید

