سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

تک بو سد من!

خوب می داند؛
اگر:
نباشد، دنیا چیزی کم خواهد داشت.
نخندد، آفتاب بیدار نخواهد شد.
نرقصد، موسیقی غصه خواهد خورد.

آری! خوب می داند؛
همین است که هر روز صبح،
اسمش را روی لبهایش می گذارد، تــبــســم.

پ.ن:  زاد روزت به شادی «عروسک سنگ صبور«

7 پاسخ به “تک بو سد من!

  1. مرثا مه 3, 2011 در 10:36 ق.ظ.

    می دونی… این پستت… اسم تبسم رو رو لبای منم گذاشت🙂

  2. navat مه 3, 2011 در 2:09 ب.ظ.

    منم داشتن دوستی مثل تورو بهش تبریک میگم:) خوش به حالش!

  3. hadi مه 3, 2011 در 4:40 ب.ظ.

    فووووووووووووووووووت :)))

  4. سراب ساز سودا ستیز مه 4, 2011 در 1:07 ق.ظ.

    اینقدر بچه سرخوشه که اصلا امروز تو نت نیومد ببینه ما بهش در انظار عمومی تبریک گفتیم!

  5. عروسک سنگ صبور مه 4, 2011 در 11:07 ب.ظ.

    اییییییی جان…. جان جان
    خدا….. ذوق مرگ شدم که من
    نمی دونم جیغ بزنم بپرم بالا یا پایین
    رفیق جینگ منی تو آخه……………………………. این بهترین بهترین بهترین و چسبنده ترین پست عالم بود واسم………………………………………………………………………………………………………. مرسی
    از طرف مامان هاکل بری ماچ مالیانو…
    بچه سرخوش نبود دسترسی به نت نداشت اونم چه بدشانسی ای اما جاش امروز رورش شبش هفته اش رنگی رنگی و پر از پروانه های صورتی شد

  6. عروسک سنگ صبور مه 4, 2011 در 11:18 ب.ظ.

    جان جان….
    الان من یه اردیبهشتی خیلی خیلی خوشبختم که روز تولدم شبش هفته اش رنگی رنگی شد با یه عالمه پروانه صورتی و خامه و سیب زمین یامیییییی

    بابا رفیق منو که …. ای بابا الان من ذوق مرگ می شم که ….شدم فکر کنم

پاسخی بگذارید

