سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

اخلاقم تو چشمت! اصولت تو حلقم

   من یه سری اصول خاص موقع برخورد با آدما دارم که انتظار دارم بقیه بهش احترام بذارن. نمی دونم چرا هضم این مسئله اینقدر برای بقیه سخته!
+  موافقم. اصولا هر آدمی زوایای شخصیتی خاص خودش رو داره. در نتیجه برای رسیدن به یه تعامل ایده آل باید افراد سعی کنن به اصول فردی و انتظارات هم احترام بذارن… من کاملا با تو موافقم… حالا این اصول فردی تو چی هست که آدمهای اطرافت باهاش مشکل دارن؟
   خیلی ساده و قابل فهم و راحت! من دوست دارم وقتی دخترها رو می بینم بجای سلام خشک و خالی، ازشون لب بگیرم و با دست راست موهاشون رو چنگ بزنم و با دست چپ سینه هاشون رو فشار بدم!!! دوست دارم پسرها رو هم بجای دست دادن، انگشت کنم!!! با کسی هم اگه برم بیرون ، دوست دارم اون همه چی رو حساب کنه و من دست تو جیبم نکنم. وقتی هم ناراحتم دوست دارم پسرا با کونشون روی دیوار بنویسن قسطنطنیه، دخترا هم برام استریپ تیز کنن تا من شاد بشم… حالا اینا معمولی هاش بود… اما چرا کسی نمی تونه به اصول من احترام بذاره!؟!؟ اینقدر واقعا هضمش  سخته؟!؟!

4 پاسخ به “اخلاقم تو چشمت! اصولت تو حلقم

  1. NEgz مه 7, 2011 در 10:00 ق.ظ.

    نه به جان تو! کجاش سخته!
    چرا خب کسی به این اصول ساده و پیش پا افتاده اهمیت نمی ده!!!!!!

  2. hadi مه 7, 2011 در 11:13 ب.ظ.

    آخی خیلی رومانتیک بود …🙂 فقط اینکه فرع یود نه اصل .! حالا کو تا اصول …. ؟!

پاسخی بگذارید

