سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

دعای خیرم بدرقهء اضمحلالت!

–   ببینم، تو منو نفرین کرده بودی؟؟
+  آره! چطور مگه؟
–   دیروز دکتر بهم گفت سرطان گوش و حلق و بینی گرفتم، تا یه ما دیگه می میرم.
+  نه،  من دعا کرده بودم مغزت یهو بترکه، تیکه تیکه و خونی بپاشه جلوت، پات روش لیز بخوره، با کون بخوری زمین، سقف کونت ترک بخوره و روده هات از لاش بریزه بیرون!!
–   خب پس، هیچی.  احتمالا نفرین یه نفر دیگه س!
+   اما هر کی بوده دمش گرم!  طرف بدون عقده و کدورت مسئله رو حل کرده!

10 پاسخ به “دعای خیرم بدرقهء اضمحلالت!

  1. مرثا مه 11, 2011 در 9:53 ق.ظ.

    روی صحبتم با کسیه که این سوال رو می پرسه: «تو منو نفرین کرده بودی؟»
    آخه اینم شد سوال. خب عزیز دلم تو اگه فکر می کنی کار بدی کردی در حق کسی، و به خدا و کلاً نیرو های ماورا الطبیعه اعتقاد داری، باید منتظر جوابش باشی.
    اگر به این چیزا اعتقاد نداری، پس نفرین اون بابا هم کاری نمی تونه بکنه.
    اما خب ظاهراً اعتقاد داری که میای این سوالو می پرسی. خب تو که اعتقاد داری پس اصلاً از اول غلط کردی که یه کاری رو انجام دادی که می دونی بده و بعداً باید جواب پس بدی بابتش. اگه نظر منو بخوای، تویی که میای این سوال رو می پرسی به روح هم اعتقاد نداری. چون هدفت از طرح این سوال باز هم ارضای خودته و دلت برای کسی نسوخته. یه مظلوم نمایی مسخره. بلایی که سر تو میاد هیچ کس رو شاد نمی کنه فقط با گفتنش یه سری خاطره گند رو برای اون بابا یاد آوری می کنی.
    روی صحبتم با نویسنده این متنه: یه لیوان آب قند برام میاری؟

    • سراب ساز سودا ستیز مه 11, 2011 در 3:32 ب.ظ.

      بنظر میاد توی همچین موقعیتی قرار گرفتی! من هم زیاد قرار گرفتم! بهترین واژه همون مظلوم نمایی مسخره ست که خودت گفتی… بیا این لیوان رو بگیر اینقدر هم حرص نخور با این حالت.

  2. خــــــآتون خـــــــآموش مه 11, 2011 در 12:03 ب.ظ.

    ابتدا با مرثا موافقم کاملا ..دوم زیاد به نفرین و این چیزها خودم که اعتقاد ندارم اما مطمئنم اگر کسی به ناحق بهش ظلمی بشه قطعا یه روز جواب اون ظلمش رو میگیره …

    • سراب ساز سودا ستیز مه 11, 2011 در 3:34 ب.ظ.

      حقیقتش رو بخوای من به این بخش دوم هم اعتقاد ندارم. بنظر این جمله بیشتر شبیه یه موج مثبت دادن به فردی هست که مورد ظلم واقع شده. هممون نمونه های زیادی رو دیدیم که با وجود هر رفتار و کاری، تا وقتی زنده بودن هیچ تاوانی پس ندادن. در مورد بعد از مرگ هم که خب کلا جاش اینجا نیست.

  3. hadi مه 11, 2011 در 6:01 ب.ظ.

    اصولا نه که از اون آدما باشم ها نه ! ولی نمیدونم چرا خوب یادمه همون اندک دفعه ها !! اون قیلنا ( نه خیلی قبل ) که داداش یا خواهرم از طرفه مدزسه میرفتن اردو ، مامانم کلی واسشون خوراکی های خوب میذاشت ( الیته موقع منم سنگ تموم میذاشت ها ) منم آخر شب ها میرفتم یه خورده از اونارو نوش جان میکردم . الیته 2،3 یار یه علت نبود تجربه لو رفتم و صبحش کتک مفصلی میخورم . بعد میگفتم دیگه یخدا انجام نمیدم . چون مامانم میگفت اگه حقه کسی رو بخوری » زیونت دونه در میاره » خوب منم باور کرده بودم خوب . ولی بازم تقریبا هر بار انجام میدادم بخاطر هوسم !! بدون لو رفتن و شک کردن . ولی تا مدت ها منتظر بودم دونه بزنه ولی اصلا نزد حتی یه دونه !! ولی هنوز یادم مونده این گناهم !!!

    پ.ن : البته نه که از اون آدمایی معصوم باشم یا از اونا که زرت و زرت گناه میکنن !! ولی جا داره همینجا و از همین تریبون از همشون معذرت بخوام و از همه اون هوس ها که منو یاری کردن که یه این درجات برسم تشکر کنم !!!

    پ.ن.ن : الیته نه که اعتقاد نداشته باشم . ولی تا حالا پیش نیومده که دچار نفرین یا دعا کسی بشم !! شاید چون درحد همون کیک و شکلات بوده !! ( یا شایدم چون زیاد معتقد نیستم کلا ! – البته شاید گفتن بعدا حالتو میگیریم ولی خوب من زرنگتر از این حرفا هستم ….. !! ولی تقریبا همیشه کارام یادم میمونه چه با نفرین چه با دعا یه بی هیچ کدوم !

    وای چقدر فک زدم !

  4. مهدی ملک زاده مه 11, 2011 در 10:59 ب.ظ.

    من اول یا دوم دبستان که بودم همیشه از اون سوپری ه سر راهم یه دونه خرما خشک سر صبح که میرفتم کش می رفتم ،یهخ دونه ظهر که بر می گشتم
    آفرین بر من!
    حالا برا خوراکی های تو خونه جوش می زنی شما؟
    آره بابا بخور حاشو ببر!
    ===
    در کل اعتقادی به نفرین و دعا ندارم !

  5. hadi مه 11, 2011 در 11:56 ب.ظ.

    پدر روحانی !! من اعترافامو کردم باشد که مورد قبول واقع شود ! ولی خودمونیم ها بعضی هاش میچسبه با اینکه میدونی طرف کقری میشه ولی حال میده قیافشو تو اون لحظه ببینی !!!

  6. مرثا مه 12, 2011 در 3:04 ب.ظ.

    موضوع این پست هم به اضمحلال کشیده شد :)))

پاسخی بگذارید

