سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

قدیمیترین نمیدانم چه چیزی که در نمیدانم کجایم ثبت شده

قدیمی ترین خاطره ای که در ذهنم ثبت شده، برای همین چند لحظهء پیش است. خاطراتم، آنهایی که شاید روزی داشته ام، گم شده اند. نمی دانم! شاید ثبت نشده اند، شاید ثبت اما پنهان شده اند، شاید اصلا نبوده اند که ثبت شوند، شاید بوده اند ولی جدی گرفته نشده اند، شاید فکر می کردند هستند، سعی خودشان را هم کرده اند، اما به حافظه ام نچسبیده اند… فرقی نمی کند چه شده، مهم هم نیست، مهم این است که آنها اگر روزی بوده اند، دیگر نیستند.

احساس می کنم تازه هستم، اما تازه نمی مانم. سخت هستم ، اما سخت نمی مانم. زیاد هستم، اما زیاد نمی مانم. کم نیستم، اما کم می شوم، خسته نیستم، اما خسته می شوم. خاطراتم پشت تازگی و سختی و زیادی و کمی و خستگی پنهان می شوند. خاطراتم خیس می شوند، نرم می شوند، له می شوند، نیست می شوند. خاطراتم… خاطراتم… بگذارید کمی فکر کنم، بله ،قدیمی ترین خاطره ای که به یاد می آورم این است که چند لحظه پیش به شما گفتم: قدیمی ترین نمی دانم چه چیزی که در نمی دانم کجایم ثبت شده، یک بلایی سرش انگار آمده و همچین چیزهایی!

4 پاسخ به “قدیمیترین نمیدانم چه چیزی که در نمیدانم کجایم ثبت شده

  1. hadi مه 14, 2011 در 2:10 ب.ظ.

    دوستش داشتم حس آشنایی بود 😦 ! خیلی سخته تشخیص خاطره هایی که آدم میخواد نگهشون داره با اونایی که نمیخواد …. نمیدونم این حس تازه بودم رو به فال بد گرفت یا بدتر !؟

    پ.ن : خیلی یاد یه فیلم افتادم عاشق این فیلمم ، فکر کنم دیده باشی ؟! ( کاش میشد … )
    Eternal Sunshine of the Spotless Mind
    http://www.imdb.com/title/tt0338013/

    • سراب ساز سودا ستیز مه 14, 2011 در 9:56 ب.ظ.

      بله بله… معلومه که این فیلم بی نظیر رو دیدم… و به هیچ وجه دلم نمیخواد جای هیچکدوم از دو نفر فیلم باشم. نه جای کسی که خاطراتش رو پاک میکنه، نه جای کسی که از خاطرات کسی پاک میشه. ترجیح میدم خاطراتم با تمام تلخی و سختیشون، یه گوشه ای از مغزم باقی بمونن.

پاسخی بگذارید

