سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

من اخلاق بدی دارم 4 : ملا نقطی هستم

من اخلاق بدی دارم… اصولا خوب و درست حرف زدن مقوله ای ست که می تواند برای خودش یک پا هنر باشد. حالا تصور کنید کسی واژه ای را اشتباه تلفظ کند، یا حرف اضافه ای را نابجا بگوید، یا فعلی را در جمله اش درست صرف نکند، یا ترکیب بندی جمله اش ایراد داشته باشد، یا وسط حرفش یک کلمه فرنگی نامربوط بلغور کند، اینجاست که دیگر هیچ نیرویی نمی تواند دهن من را بسته و زبانم را در غلاف نگه دارد!  اول جمله اش را چند بار با تاکید تکرار می کنم، بعد آنقدر خودم را متعجب نشان می دهم که چشمانم از حدقه بیرون می زند، سپس با آن اشتباه چندین جملهء اغراق شدهء مضحک و مسخره می سازم و آنوقت گزینهء صحیح را توی چشم طرف فرو می کنم. خدا به دادش برسد اگر بخواهد مقاومت کند، آن وقت یک کولی بازی ای در می آورم و قشقرقی به راه می اندازم که ماجرا از حالت شنیداری به تماشایی تغییر ماهیت می دهد. بعد چندین نفر دیگر را به مراسم دعوت می کنم و رقص چاقو به پا می کنم و رودهء جملهء طرف را بیرون می کشم و گره می زنم به مدعوین و آن بنده خدا را می شورم و پهن می کنم روی همان روده!

کاملا موافقم که در همین لحظه حالتان از من بهم می خورد! اخلاق بسیار بدی ست که حقیقتش را بخواهید کنترلش از عهدهء من خارج است. لطفا در حرف زدن بیشتر دقت کنید!

پ.ن:  وقتی همکار عزیز و دوست داشتنی من به شکلی کاملا جدی می گوید «ببخشید پشتم از شماست» یا «بینشون شکرپنیر شده» و یا «تو همش ادای من رو میریزی«، واقعا انتظار دارید بشینم و لبخند بزنم و چیزی نگویم؟!؟!؟

9 پاسخ به “من اخلاق بدی دارم 4 : ملا نقطی هستم

  1. L مه 16, 2011 در 10:43 ب.ظ.

    LoooooL
    خدا عمرت بده كه جاي من هم عكس العمل نشون ميدي
    چون من فقط حرصش و مي خورم

  2. negz مه 17, 2011 در 2:54 ب.ظ.

    صابون این اخلاق به تنم خورده!!
    حقیقتش سوزش هم داشته …

  3. مرثا مه 18, 2011 در 9:50 ق.ظ.

    تا حالا شنیدین معادل مردیکه رو برای دخترا بگن : دختریکه ؟

  4. navat مه 18, 2011 در 5:30 ب.ظ.

    آخ که دیدن داره پس قیافه ات موقع خوندن نوشته های من:)) کاش بودم و می دیدم! به رقص چاقوشم می ارزید گمونم:)

  5. نیکا ژوئیه 31, 2012 در 10:25 ب.ظ.

    نمیتونم از این رفتار متنفر شم چون خودمم دارمش…نه این که نشد دلیل!متنفر نیستم اصن از این کار،بی دلیل!
    البته این وضع به رخ کشیدنت اصلاحات لازم داره کمی!بات ماهیت قضیه چندان بدم نیست!

  6. Torgheh سپتامبر 9, 2012 در 1:55 ق.ظ.

    جیگر جان، شیوا قلمِ خواندنی ِ من🙂 پس نیم‌فاصله‌ها را نیز رعایت کن که ما که صدای‌ت را نداریم نتِ شیواتری ازت داشته باشیم.

    بنویس که درد مشترک می‌نویسی همیشه می‌خونم‌ت کم کامنت می‌زارم خعلی می‌خوام‌ت.

    • سراب ساز سودا ستیز سپتامبر 9, 2012 در 10:05 ق.ظ.

      جیگر جان رو خوب اومدی!!!!
      توی دو سه تا پست اخیر سعی کردم فراموش نکنم و رعایت کنم. این پستی که الان کامنت گذاشتی که مال خیلی وقت پیشه. اون موقع فکر کنم اصن نمیدونستم نیم فاصله چی هست!!

پاسخی بگذارید

