سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

فقط و فقط محض یادآوری

تا حالا شده آرزو کنی کاش می شد برگشت به گذشته و یه حرفهایی که زده شده رو نزد؟ یه کارایی که انجام شده رو انجام نداد؟ یه جاهایی که رفتی رو نرفت؟ یه سلام هایی که گفته شده رو جواب نداد؟ یه نگاه هایی که رد و بدل شده رو پس گرفت؟ یه انتخابهایی که شده رو نکرد؟ یه تصمیم هایی که گرفته شده رو عوض کرد؟ نه، خداییش! تا حالا شده آرزو کنی برگردی و تا می تونی گذشته رو عوض کنی؟ …  خواستم یادآوری کنم  گوزیدی! هیچ وقت نمی تونی و باید بشینی یه خاک دیگه به سرت بریزی! فهمیدی؟ هیچ وقت نمی تونی بدبخت! هیچوقت!

5 پاسخ به “فقط و فقط محض یادآوری

  1. مرثا مه 18, 2011 در 9:48 ق.ظ.

    آره گوزیدم…. یعنی … منظورم اینه که خیلی شده…

  2. پروانه کوچولو مه 18, 2011 در 4:49 ب.ظ.

    :((((((

    یعنی اگه من ماشین زمان داشتم؟ چی می شد مگه:(

  3. navat مه 18, 2011 در 5:37 ب.ظ.

    کلمه به کلمه، آسه آسه نزدیک شدم به آخر نوشته ات! می دونستم آخرش ضد حال می زنی ولی فکر نمی کردم اینطور بشه! فک کردم فانه دیگه! ولی وقتی رسیدم به «بدبخت» اون صداهه باز اومد! صدای شیکستن شیشه لای پنبه! به خدا که درد داشت! خیلی :(از اون موقع دارم هی به خودم میگم بدبخت و زار می زنم:( می دونستی بعضی وقتا چه قدر بی رحم می نویسی؟:(

پاسخی بگذارید

