سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

جایی همین نزدیکی: بانک

متصدی بانک چندین فرم رنگ و وارنگ گذاشته پیش رویم و من هم با خودکار افتاده ام به جانشان. در همین بین مدام مشخصاتم را می پرسد و من همانطور که سرم روی فرمهاست جوابش را می دهم. متصدی از آن دست جوانهایی ست که تفاوت برخورد بی ادبانه با رفتار گرم و صمیمی را نمی داند. من هم بدون آنکه او به تخمم باشم در بین فرمها دست و پا می زدم و فقط می خواهم زودتر کارم تمام شود و بروم دنبال زندگی ام.

(( حالا چرا اینقدر بداخلاقی؟ الان اگه به جای من یه دختر اینجا نشسته بود کلی شارژ بودیا! ))

تنها عکس العملی که می توانم نشان دهم این است با سکوت نگاهش کنم. مرتیکهء کونده لاشی فکر کرده من هم مثل خودش دختر ندیده ام! گوساله معلوم نیست خودش را چوب لباسی فرض کرده یا من را جلقی خاک بر سر. دوباره سرم را بر می گردانم روی فرمها و در دلم خودم را تصور می کنم که یک نفر دیگر هستم، با یک فکر و شخصیت و نگرش دیگر، و دارم یک پیت نفت خالی می کنم روی آقای متصدی که آتشیش بزنم! اما حیف که من آن یک نفر دیگر نیستم! تکمیل فرمها تمام می شود و می روم یک گوشه منتظر می شوم تا صدایم بزنند.

(( الان 60 نفر مونده نوبت من بشه. اینا هم که کار نمیکنن. الان اگه دختر بودم کارم رو سه سوته راه انداخته بودنا! ))

این را آقایی که کنارم ایستاده می گوید. یک لبخند مسخره به معنی برو گمشو پدرسگ می زنم و می روم یک گوشهء دیگر. خاک بر سر پست و زار و ذلیل و الاغتان کنند! واقعا اینقدر شخصیت زن از نظر شما بی ارزش و بی اهمیت است که مفهوم زن بودن برایتان این است که یک مرد حشـ.ـری با او مثل یک تکه گوشت تحریک کننده برخورد کند؟ یا مرد را اینقدر گوساله فرض می کنی که هر زنی را که دید آب از لب و لوچه و کونش جاری شود و نتواند افسارش را به معامله اش ببندد؟ … اصلا آن پیت نفت را بدهید به من! کون لق فکر و شخصیت و نگرش!

حالم از شمایی که ضعف شخصیتی و رفتاری و جنسی خودتان را به تمام مردم یک جامعه تعمیم می دهید بهم می خورد.

10 پاسخ به “جایی همین نزدیکی: بانک

  1. hadi مه 26, 2011 در 10:52 ب.ظ.

    حقیقت تلخی هست … واقعا …. الیته شاید تقصیر این جوی که بر جامعه ما حاکم کردن بعضی ها !باشه . البته خیلی ( یا کلا ) به خود شعور و شخصیت آدم بستگی داره که به این فضاحت بهش تاثیر نداشته باشه ، ولی حیف که تعداد این تاثیر پذبر ها کم نیست … !!

  2. پروانه کوچولو مه 26, 2011 در 11:50 ب.ظ.

    عالی بود نتیجه گیریت!

    اون موقع ها که دانشگاه می رفتم تو یه اکیپ نشسته بودم شلوارم بالا رفته بود تا قوزک ( دقت کنید فقط قوزک پام معلوم بود) حراست عزیز اومد گیر داد که شما پات معلومه این پسرا که کنار شما نشستن با دیدنش از خود بی خود می شن

    اون وقت همین عکس العمل شما رو اون پسره نشان داد یعنی بی ادبی میشه ولی فاطی خانم رو ج.ر داد گذاشت کنار که این چه طرز تفکر راجع به جنس مذکر و مونثه
    انشاالله که طرز فکرش تو جامعه پخشه!

  3. آب تنی مه 27, 2011 در 1:39 ب.ظ.

    بعضی ها کل نگاه و فکر شا ن با همین چیزها معنی پیدا میکند
    مهم نیست ازدواج کرده باشند یا…
    ذهنشان عادت کرده به این چیزها…

    • سراب ساز سودا ستیز مه 27, 2011 در 2:01 ب.ظ.

      اتفاقا یه فرق خیلی بزرگی وجود داره و اون اینکه درصد بیشتری مردهایی که اینجوری هستن رو متاهلین تشکیل میدن. یعنی مجردها باز هم بیشتر جلوی دهن خودشون رو میگیرین اما متاهلین نه! خیلی راحت از چیزهایی حرف میزنن که قاعدتا توانایی انجامش رو ندارن و فکر کنم دلیل حرف زدنشون هم نشون دادن حسرتشونه! حسرت خوردن چیزی که حتی اگه متاهل هم نبودن، توان انجامش رو نداشتن.

  4. خــــــآتون خـــــــآموش مه 28, 2011 در 1:51 ب.ظ.

    عزیزجان اون پیت نفت رو بده به من ..این منم که باید خودم رو آتیش بزنم با وجود چنین ادمایی..

  5. آلما مه 30, 2011 در 2:06 ب.ظ.

    مرسی مرسی مرسی!ینی عاشق این پستتم.حرف دل منو زدی
    البته کم نیستن کسایی که این طور فکر و هیمنطور عمل می کنن.

  6. ليدا ژوئن 3, 2011 در 2:26 ب.ظ.

    خسته شديم تز بس اين جوري باهامون رفتار شد.نميدونم پس كي ميخوان بفهمن زن واقعا چيه………..

  7. نیکا ژوئیه 31, 2012 در 10:34 ب.ظ.

    تا اینجایی که خوندم هیچ کودوم از پستات به این خشونت و به این اندازه جدی نبوده.البته حرفتم کاملا درسته.جای بسی تقدیر و تشکر داره این خشونتت،به خاطر همچین مسئله ای!مرسی:)

پاسخی بگذارید

