سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

مرا روی گردنت جا بده

وقتی با تو ام، احساس خدایی می کنم.
هیچ کس نزدیکتر از من به رگ گردن تو نیست.

.

.

10 پاسخ به “مرا روی گردنت جا بده

  1. پروانه کوچولو مه 28, 2011 در 11:08 ب.ظ.

    :»>

    من باید یه فکری به حال خودم بکنم:-<

  2. آب تنی مه 28, 2011 در 11:13 ب.ظ.

    عکست کمی گنگ است و تار
    ولی تعبیر احساس خدایی میکنم خیلی دلنشین بود….

  3. hadi مه 29, 2011 در 12:10 ق.ظ.

    احساس آروم و دوس داشنتی هست ، احساس های خدایی رو دوس دارم . …

    این نزدیک بودن واقعا این حس رو میده . پست رو دوس داشتم ، عالی بود 🙂

  4. marsa مه 29, 2011 در 1:31 ق.ظ.

    Nesfe shabi khabam nabord, goftam biam ye gashti bezanam, didam poste jadid gozashti. Keyf kardam, kheyli ghashang bood.

  5. زیتون مه 30, 2011 در 12:17 ق.ظ.

    خیلی دوست داشتنی بود ,هم حسه, هم نوشته.

پاسخی بگذارید

