سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

مرا در آغوش کش دلبرانهء من

در وجودم زن لوندی دراز کشیده است. هر بار که می خواهم به درونم نگاه کنم، جیغی می زند و کشیده ای می خواباند زیر گوشم و با سلیطگی می گوید: «مرتیکهء بی حیای چشم چران! نگاهت را درویش کن!» من هم گوشهایم سرخ می شود و می روم و تا چند روز سر و کله ام اطراف درونم پیدا نمی شود.

زن درونم چندان زیبا نیست، هیکل خوبی هم ندارد، اخلاقش هم چنگی به دل نمی زند، اما لعنتی دلبری را خوب می داند!

(در جواب پستی از خمارکش)

11 پاسخ به “مرا در آغوش کش دلبرانهء من

  1. مرثا مه 30, 2011 در 11:06 ق.ظ.

    این پست رو دوست دارم 🙂 الان میگه یعنی بقیه پستها رو دوست نداشتی؟

  2. پروانه کوچولو مه 30, 2011 در 12:26 ب.ظ.

    کشیده زدن دلبری کردنه؟

    ایول که از این به بعد چه دلبری بکنم من:دی

    سوای شوخی واقعا جالب بود:دی

  3. زیتون مه 30, 2011 در 2:47 ب.ظ.

    خوبه دلبری رو بلده که دلخوش شی:).

  4. hadi مه 30, 2011 در 6:19 ب.ظ.

    بازم ازین کشیده ها میخوام … آخ کیف میده بعضی وقتا !!!!

  5. حمید مه 31, 2011 در 5:03 ب.ظ.

    وبلاگتو که پیدا کردم روزم ساخته شد. امروز با آهنگ BRMC میرم سر کار.
    حمید

  6. khomarkesh مه 31, 2011 در 8:46 ب.ظ.

    زن باید خوشگل باشه…سفید و کمی چاق…

  7. رویا ژوئن 19, 2013 در 1:39 ب.ظ.

    اون کشیده میزنه و شما نگاه میکنی؟ تازه سرخ هم میشی؟؟ به حق چیزهای نشنیده!
    چه عرض کنم!
    با شناختی که من دارم طرف خودشو شاعر و اهل قلم میدونه ، به جنس لطیف که میرسه مثل بوفالو برخورد میکنه باهاش!باور کن حاجی…دیدم که میگم

پاسخی بگذارید

