سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

من سراب ساز سودا ستیز هستم

می خواهم اعتراف کنم! برایتان مهم باشد یا نه، برای من فرقی نمی کند. من می خواهم اعتراف کنم. این چند ماه هی مخفی کاری و یواشکی بازی در آورده ام تا یک وقت چیزی با چیزی قاطی نشود و تنها نتیجه اش این بوده که خودم با خودم قاطی شده ام. اصولا این یک کرمی بوده که در دوران وبلاگ نویسی ام بارها به جانم افتاده و هر دفعه هم بعد از چند ماه خسته کننده و عذاب آور شده است. همین کرم چند شخصیتی بودن را می گویم. برای همین در همین لحظه این مسخره بازی را تمام می کنم که هم خیال خودم راحت شود، هم شما دوست عزیز بدانید تکلیفتان را با سراب ساز سودا ستیز بدانید.

وبلاگ اولم اسمش هذیانهای یک بیمار روانی یا Amentia بود که به یک دلیلی شروع شد، به یک دلیل دیگری ادامه پیدا کرد و بعدا به همان دلیلی که ادامه پیدا کرده بود، تمام شد. وبلاگ دومم آ ل ب و م است که هنوز هم می نویسم و دوستانی هم به من سر می زنند و دور هم موسیقی را قورت می دهیم. وبلاگ سومم ف ی ل م بود که ادامه پیدا نکرد. هم وقت گیر بود و هم یکی از نشریات دانه دانه نوشته هایش را می دزدید و بی ذکر منبع چاپ می کرد و در جواب اعتراض می گفت: ناراحتی ننویس!  وبلاگ چهارمم تجربه ای بود برای داستان نویسی با عنوان جاسوس اجاره ای که بنا به دلایلی کاملا موجه نصفه ماند. بعد وبلاگ پنجم، دیالوگ، را شروع کردم که همین روزها یک ساله می شود. حالا اینجا، در ششمین وبلاگ، دور هم هستیم. البته یک وبلاگ هفتمی هم به اسم Single Therapy راه انداختم که عمرش به سه ماه نرسید و وردپرس بخاطر گذاشتن لینک دانلود موسیقی و رعایت نکردن کپی رایت درش را تخته کرد. وبلاگهای دیگر را هم بیخیال!

حالا یک نفس راحت می کشم! دست شما هم درد نکند.

40 پاسخ به “من سراب ساز سودا ستیز هستم

  1. ^___^ ژوئن 25, 2011 در 9:34 ب.ظ.

    Big Relief … Thumbs UP

  2. Layla ژوئن 25, 2011 در 10:24 ب.ظ.

    بَ بَ
    مارو میذاری سر کار اخوی؟ :دی

  3. مرثا ژوئن 25, 2011 در 10:32 ب.ظ.

    ما منتظر بقیه اعتراف ها در روز های آینده هستیم🙂
    با تشکر

  4. azin ژوئن 25, 2011 در 10:41 ب.ظ.

    همه میدونستن !مهم اینه که جاسوس با اعتراف تموم شد اینم تموم میشه؟

  5. jhm ژوئن 25, 2011 در 10:59 ب.ظ.

    بسیار برام جالب بود که با وبلاگهای دیگتون هم آشنا شدم.
    برام باعث افتخاره که خواننده ی وبلاگتون هستم.

  6. azin ژوئن 25, 2011 در 10:59 ب.ظ.

    شما باز منو با کسی دیگه اشتباه گرفتین:)) چون من خودم فهمیدم!

  7. Hadi ژوئن 25, 2011 در 11:38 ب.ظ.

    هاااااا ! جان بگو که شوخیه ؟! البته خوشحالم که اینهمه وبلاگ موفق داشتی …
    ولی خدایی تو شُکم هنوز ! و یه این راحتیا فکر نکنم درآم …. شوخی بود ها !!

  8. خــآتون خـــآموش ژوئن 26, 2011 در 12:35 ق.ظ.

    اوه چه پشتکاری …چطور می تونی این همه رو handle کنی ؟؟

  9. عروسک سنگ صبور ژوئن 26, 2011 در 8:10 ق.ظ.

    من اول هذیانهای یک بیمار روانی رو شناختم و فکر کنم بدون توجه به سبک های مختلف وب لاگ هات از همه بیشتر دوسش داشتم، دارم…
    بعد جاسوس اجاره ای رو به خاطر سبک داستانی خاص اش
    و کلید های خاص کلمات ات😉

  10. مریم ژوئن 26, 2011 در 8:42 ق.ظ.

    …چقد خندیدم از کلمه..کرم چند شخصیتی
    تا زه یه دونه اش دنیای واقعی…آدم هی باید هندل کنه…اینو که تو وبلاگم نوشتم..نه اینو اونور گفتم…
    جالب بودا…
    برم سراغشون…
    دست شما هم درد نکند..

    • سراب ساز سودا ستیز ژوئن 26, 2011 در 9:44 ق.ظ.

      نه دیگه! نگرفتی چی شد! دست شما درد نکنه (:

      • مریم ژوئن 26, 2011 در 3:11 ب.ظ.

        من یه وبلاگ داشتم..بعد از مدتی توی 360 هم می نوشتم…
        نمی خواستم..کسی از اون اولی خبر بشه…بعد…دنیایی واقعی هم بود…
        که حرفام نباید توی هیچ کدوم تکرار می شد…خودمم گیج شده بودم…
        اما خب…وبلاگهای شما کاملا متفاوته
        من فعلاتوی آرشیو دیالوگ ام. و جاسوس اجاره ای
        دارم می خونم..:)).

      • سراب ساز سودا ستیز ژوئن 26, 2011 در 3:14 ب.ظ.

        شاید لازم به گفتن نباشه، اما از اونجایی که جاسوس اجاره ای داستان هست باید درست از پست اول خونده بشه (:

  11. Queentheodora ژوئن 26, 2011 در 10:03 ق.ظ.

    من مدال طلا رو به جاسوس می دهم
    نقطه عطف کارنامه وبلاگ نویسیت بود دوست من
    البته از دید من !!!

  12. Hadi ژوئن 26, 2011 در 11:18 ق.ظ.

    آخه هنگم هنوز … کمکم کن !
    من اگه به کامنت ها متوجه شدی …

    خوب تو آلبوم ( حدود چند ماه زیر یک سال هست که کامنت میذارم )
    تو دیالوگ هم ( همین حدود تقریبا ) ( یعنی شاید تونستم خودمو وقف بدم با شاید اختلاف تو سبک انتخاب موسیقی و فیلمت … یعنی اولش انتخاب فیلمات خیلی با سلیقم . یا کلا با سلیقه انتخاب موسیقیت میخوند ، البته نه که مثلا بخوام بگم ژانر کمدی زیاد نمیخوره بهت .. نه وبلاگ شخصیه و غیره . آره میدونم ولی مثلا فیلمایی مثل » بعد از غروب یا غیره که اوایل بود خیلی دوس داشتم البته بعدش هم دنیال میکردم و میکنم ولی تا حدودی فاصله گرفت .. ( که بازم به من مربوط نیست سلیقه شخصیه )

    این از این . و متاسفانه تا با وبلاگ جاسوس اجاره ای آشنا شدم ! خیلی تاسف خوردم که زودتر آشنا نشدم و تموم شده . خیلی دوس داشتم ادامه پیدا میکرد ، میشه . پلیز ؟!
    و اینکه آخه نه که اونایه دیگه خیلی خوب نباشن ولی آخه یه ذهنیت دیگه داشتم نسبت به نویسندش ( آلبوم و دیالوگ ) اینجا رو خیلی دوس داشتم و دارم خیلی . و البته جاسوس اجاره ای . که حیف😦
    کلا قفلم😐

  13. Hadi ژوئن 26, 2011 در 1:18 ب.ظ.

    نه اونقدا !! به قول یکی از دوستام که به شوخی همیشه میگه ( وقتی مثلا حالشو میگیرم ، یا باهاش شوخی های غیر هادی میکنم یا حتی خوبی بهش میکنم .. ! ) تو یه مریض چندشخصیتی دیونۀ دوس داشتنی هستی ! ) میگه من واسه همه مریضا دعا میکنم که زود خوب بشن ولی واسه تو آرزو میکنم همینجوری بمونی !، { مریض دیونه چندشخصیتی دوس داشتنی } البته بی منظورها ! ولی بازم دوس داشتنی🙂

  14. Universal Emptiness ژوئن 26, 2011 در 5:55 ب.ظ.

    اُه !
    من چقدر اون وبِ آلبوم رو دوست دارم اتفاقن !
    پس این که من همیشه فک می کردم header این وبلاگ از آلبوم آرتِ The Great Cold Distance ماله Katatonia برداشته شده ، درسته ؟!
    ایول :دی

  15. negz ژوئن 27, 2011 در 4:19 ب.ظ.

    به همه یه جوابی دادی جز من
    منم قهر می کنم و میرم خونمون😉

  16. شیمـ ژوئن 27, 2011 در 8:28 ب.ظ.

    از جمله ی کلیشه ای همه تنهان استفاده میکنم
    منظورم داشتن بلـاگ های خوب بود :]

  17. بازتاب: Suggestions 23 « آ ل ب و م

  18. shoora ژوئیه 2, 2011 در 10:21 ق.ظ.

    منم با عروسك سنگ صبور موافقم … برديا بيا و يه كاري كن .. تو اين مكان مارو تو خماري نزار ديگه جاسوس اجاره ايت خوندنش عالي بود.. قلمتو دوست دارم با تمام كدهايي كه داره .. كاشي اينجا ديگه شامل دلايل موجه نشه :*

  19. مهدیس ژوئیه 2, 2011 در 1:37 ب.ظ.

    خوشمان آمد از خودمان که همه را درست حدس زده بودیم 😉

  20. omeed ژوئیه 2, 2011 در 11:39 ب.ظ.

    sslam.sarekarim dige??

  21. مجی ژوئیه 3, 2011 در 4:30 ب.ظ.

    رسما کف کردم
    اونور یه شخصیتی هستی که معمولا زود از کوره در میره و اصلا نمیشه راحت بود باهاش ولی اینور نوشته هات فوق العاده است طوری که من(از طریق وبلاگ لیلا فکر کنم پیداش کردم) ساعت ها نوشته ها و کامنت هارو میخوندم و حتی تو بلاگ دوستان هم تبلیغ میکردم ، اصلا به ذهنم نمیرسید، آخه با وبلاگ اصلیت هم نوع نوشته ها متفاوته.
    اصلا میرم عین همین کامنت رو اونور میذارم، اینور اونورش رو عوض میکنم :دی

  22. مهدی ملک زاده ژوئیه 14, 2011 در 4:12 ب.ظ.

    ohoooooooooo!
    بابا چه خبره من نبودم!
    چه جالب!
    پس بگو میگی تو بلاگ بقیه دوستان هم تند حرف میزنی ،همش مال ه خودت بوده1
    :(((
    ایول

پاسخی بگذارید

