سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

فقط سه تا ! چهارمی مال خودت!

–  شما مردا که میرین 4 تا زن می گیرین. قانون هم که بهتون اجازه داده. واقعا مسخره س.
+  امکان نداره من 4 تا زن بگیرم. فقط 3 تا !
–  چرا اونوقت؟
+  هیچی دیگه! همین یه کارم مونده! حتما شبا 4تاشون می خوان بشینن با هم حکم بازی کنن، منم باید برم تو اتاق بشینم با تخمام بازی کنم!

12 پاسخ به “فقط سه تا ! چهارمی مال خودت!

  1. Hadi ژوئیه 1, 2011 در 12:17 ق.ظ.

    آدم میمونه چی بگه ؟!؟!

  2. زیتون ژوئیه 1, 2011 در 2:18 ق.ظ.

    بعضی از قوانینمون اینقدر ناجوانمردانه و ناراحت کننده ست که تحت هیچ شرایطی نمیشه هضمشون کدرد.

  3. Juno ژوئیه 1, 2011 در 9:48 ب.ظ.

    تو جاسوس اجاره ایی هستی! واو! جالبه یه بار توی همین وبلاگ یه پست گذاشته بودی، یه مینیمال بود، فکر کنم اینجوری بود «بزرگ شده ای، اما هنوز قد آغوش منی، نه زیادی نه کمی» (یا یه چیز شبیه این)، بعد من که قبلن اینو توی آمنشیا هم خونده بودم می خواستم بهت تذکر بدم که بهتره منبع رو هم ذکر کنی :- )) چرا فکر نکردم ممکنه خود جاسوس اجاره ایی باشی؟ شاید چون توی این چند وبلاگ خیلی متفاوت می نوشتی. توی این وبلاگ sense of humor داری اما توی آمنشیا لحنت یه جورایی شاعرانه بود. توی جاسوس اجاره ایی هم که غوغا کردی. حیف شد تموم شد.

    • سراب ساز سودا ستیز ژوئیه 2, 2011 در 12:35 ق.ظ.

      خب بعضی وقتها یه ناخنکی به پستهای قبلی آمنشیا میزدم و اونا رو دوباره میذاشتم اینجا. خوب شد که اون موقع تذکر ندادی! وگرنه مجبور میشدم لو بدم خودمو. ممنونم از لطفت به جاسوس اجاره ای و آمنشیا دوست من (:

  4. Queentheodora ژوئیه 2, 2011 در 9:32 ق.ظ.

    : )))))))))))

  5. عروسک سنگ صبور ژوئیه 2, 2011 در 9:43 ق.ظ.

    like na luv it :)))
    ghashang image mide behem

  6. شیمـ ژوئیه 6, 2011 در 7:42 ب.ظ.

    به نظر من بهترین راه اینه ک این تعداد و به پنج افزایش بدن
    بعد اون چهارتا خانم حکمشونو بازی کنن اینم با اون اخری باشه
    هوم ؟

پاسخی بگذارید

