سراب ساز سودا ستیز

سراب می سازم و سودا می ستیزم

من اخلاق بدی دارم 6 : موبایلم چسبندگی ندارد

من اخلاق بدی دارم … هر از گاهی، از روی بیکاری یا هر چیز دیگر، در فهرست شماره های درون گوشی ام بالا و پایین می روم و بر اساس سابقهء تماسهای افراد، تعدادی را پاک می کنم. این را می دانم که اگر اسامی درون موبایلم زیاد باشد، نه به وزن گوشی اضافه می شود و نه فشار به افراد درون لیست می آید. تنها عذر موجهی که دارم این است که وقتی روزی از سر نیاز فهرست اسامی را شخم می زنم تا یک دوستی پیدا کنم که دقایقی من را از تنهایی در بیاورد، در بین این همه اسم تیرم به سنگ می خورد و غصه ام می گیرد که در این شلوغی یک نفر هم نمی تواند الان، در این لحظه، در هم اکنون، مال من و برای من باشد. مسخره است شاید، اما ترجیح می دهم در بین 100 نفر هیچکس را نداشته باشم، تا در بین 200 نفر هیچکس را!!

این کار همیشگی من است که البته همیشه هم برایم مسئله ایجاد کرده. بارها شده که کسی تماس گرفته و من مجبور شده ام دلیلی برای نداشتن شماره اش بتراشم، هرچند که بهانه هایی مثل گم شدن گوشی و سوختن سیم کارت دیگر نخ نما شده و زر مفت است. چند باری هم شده که کسی زنگ زده و احوال پرسی کرده و من از ترس اینکه مبادا یکی از حذف شده ها باشد، چندین دقیقه جوابش را به گرمی داده ام تا شاید بتوانم از صدا و حرفهایش او را شناسایی کنم، و البته بعد معلوم شده که طرف اشتباه گرفته است. این مسئله بارها دلخوری ایجاد کرده و رابطه های نیمه جانی را به کل از بین برده است. اخلاق بدی ست، می دانم! دوستش هم ندارم، اما هر بار که از همان پنجشنبه های کذایی می شود و همان تنهایی فشار می آورد و همان فهرست زیر و رو می شود و همان نتیجه بدست می آید، دوباره ظالم می شوم و هفت – هشت نفری که معلوم نیست کجا هستند و مدتهاست گم و گور شده اند را به هلاکت می رسانم. چند نفری که هر چند کم و کوتاه، اما در هر حال برای ورودشان به لیست انرژی و زمان صرف شده است، و من متاسفانه شعور ذخیره کردن این انرژی را برای مواقع ضروری ندارم.

17 پاسخ به “من اخلاق بدی دارم 6 : موبایلم چسبندگی ندارد

  1. میرزا آدم جان ژوئیه 3, 2011 در 11:57 ب.ظ.

    هه! چقد اینجا سیستمش عوض شده؛
    حالا بنده یک شماره هایی دارم تو گوشیم که با اسم هم مثلا ذخیره شده اند، بعد نمیدانم کی هستند. روم هم نمیشود زنگ بزنم ببینم کیست. احساس هم میکنم اگر پاک کنم میرود درم.
    خواستم بگویم کاری که شما میکنید بهتر از کاری است که من میکنم. بعله. اخلاق خوبی است.

  2. شیمـ ژوئیه 3, 2011 در 11:57 ب.ظ.

    خیلی بده ادم مواقع ضروری دوست نداشته باشه
    بیا من دوست مواقع ضروریت میشم

  3. ^___^ ژوئیه 3, 2011 در 11:58 ب.ظ.

    Umm…

    As long as it is kinda my own attitude toward such issue so I consider it as a G00D one

    I’m not sayin› G00D bcuz it looks like MINE

    But when your friends are not around, that’s the best thing you can do in order to Please yourself at least

    Maybe it sounds selfish but that makes me feel a lot Better

    ^_____________^

  4. shoora ژوئیه 5, 2011 در 2:36 ب.ظ.

    اوه اوه ترسي برمان داشت يهو از اين پنج شنبه هايه كذايي

  5. مریم ژوئیه 7, 2011 در 2:01 ق.ظ.

    دقیقن منم همین طورم. و دقیقن به همین دلیل هی شماره های اضافی رو پاک میکنم. خیلی همذات پنداری کردم باهات. تازه دقیقن منم از پنج شنبه ها دل خوشی ندارم. میون یه عالمه کس همه بی کسیم

  6. کسری اوت 22, 2011 در 9:11 ق.ظ.

    من دقیقا همینجوریم..تازه این اخلاقم جدیدا به فیس بوک هم راه پیدا کرده..

  7. آبان دسامبر 5, 2011 در 7:53 ب.ظ.

    می بینم که واسه پنج شنبه ها سرگرمی مشترک داریم

  8. صبور دسامبر 26, 2011 در 5:26 ب.ظ.

    من اما بعضی شماره ها را پاک نمیکنم تا یک وقت ندانسته جواب آن اشخاص را ندهم،در واقع بعضی شماره را برای این که بدانم کیست پاک نمی کنم

پاسخی بگذارید

